ادای امانت انسان را به معنویت هدایت می‌کند

ماموستا رستمی گفت: بر اساس فرموده قرآن در سوره حشر آنچه که خدای متعال فرموده و بر رعایت آن تاکید کرده سیره و سنت رسول‌الله(ص) است که باید  همه انسان‌ها از آن تبعیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: «گفتار حق»، «همنشینی با صلحا و انسان‌های ایماندار» و «ادای امانت» سه عامل و راه رسیدن به معنویت از دیدگاه قرآن کریم است که ما را به نور رحمت الهی هدایت می کند.

وی گفت: بر اساس فرموده قرآن در سوره حشر آنچه که خدای متعال فرموده و بر رعایت آن تاکید کرده سیره و سنت رسول‌الله(ص) است که باید  همه انسان‌ها از آن تبعیت کنند.

ماموستا حسینی قرآن، نور، ایمان، اسلام، رحم و عاطفه‌، آزادی از شیطان و شهوت را از جمله دستاوردهای پیامبر گرامی(ص) برشمرد و اذعان کرد: باید قدردان این دستاوردها باشیم و از قتل، زنا، شرک، گناه و بی‌بندوباری دوری کنیم.

وی همچنین با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) اظهار کرد: حضرت معصومه الگوی بانوان باعفت هستند و باید دختران امروز از این بانو الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در برابر رسالت خود احساس مسؤولیت کنند، اعلام کرد: باید نسبت به فقرا و نیازمندان احساس مسؤولیت کرد و برای کمک به آنها تلاش شود.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: پروردگار متعال قطعاً برای کسانی که نسبت به نیازمندان احساس مسؤولیت کنند پاداش و اجر معنوی خواهد داد.

کد خبر 1762602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha