مسوولان جهادی در راستای خدمت به محرومین تلاش کنند

حجت الاسلام آزاد گفت: مسوولان بسیج سازندگی و گروه های جهادی باید از نعمت بزرگ انقلاب استفاده و از اعتماد بوجود آمده نیز در راستای تحقق خدمت به محرومین بهره برداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد در نشست صمیمی که به مناسبت هفته بسیج سازندگی صورت گرفت، اظهار کرد: باید قدردان این لحظات و دقایق بود و از این فرصت های طلایی به خوبی بهره برد.

امام جمعه لامرد با اشاره به اینکه مجموعه رویان اولین مجموعه جهادی بود که با تاکید رهبر معظم انقلاب کارهای جهادی تدوام پیدا کرد، افزود: گروه های جهادی در هر عرصه ای که وارد شوند قطعا به سرانجام می رسد که این مهم باید هرچه سریعتر در شهرستان محقق شود تا رشد و نمو بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: پیشرفت امروز لامرد حاصل تلاش های شبانه روزی تیمی و گروهی تعدادی از معتمدینی است که با کاری جهادی پای انقلاب و آرمان های امام ایستادند و لامرد چنین پیشرفت و جهشی با کار جهادی پیدا کرد.

آزاد بیان کرد: مسوولان بسیج سازندگی و گروه های جهادی باید از نعمت بزرگ انقلاب که در اختیار ما قرار گرفته استفاده کرده و از اعتماد بوجود آمده نیز در راستای تحقق خدمت به محرومین بهره برداری خوب کنند.

در ادامه این نشست صمیمی سرهنگ پاسدار محمد حسن زاده مسوول گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه لامرد به تشریح عملکرد یکساله بسیج سازندگی سپاه لامرد پرداخت و گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی غیب اللهی علامرودشت به ارزش ۳۲۰میلیون تومان طی یکسال گذشته تکمیل و به اتمام رسیده که نیمی از هزینه های آن توسط خیراندیشان تامین شده است.

حسن زاده با بیان این مطلب که کار جهادی عشق و علاقه می خواهد خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته تاکنون ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در مناطق کم برخوردار ساخته شده است.

وی، تهیه بسته های نوشت افزار جهت دانش آموزان بی بضاعت را از دیگر اقدامات  صورت گرفته توسط بسیج سازندگی شهرستان ذکر کرد و گفت: در این برنامه قریب به ۱۵۰۰ بسته به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سرهنگ حسن زاده، تهیه بسته های کمک های مومنانه و خدمات مواصات به تعداد ۱۸۰۰ بسته به ارزش یک میلیارد وچهارصد میلیون تومان در یکسال گذشته تاکنون را از دیگر اقدامات صورت گرفته بسیج سازندگی لامرد ذکر کرد و گفت: تهیه جهیزیه برای ۲۵ نفر از زوج های نیازمند و مستمند که طی یکسال گذشته راهی خانه بخت شده اند با هزینه ای افزون بر ۷۰۰میلیون تومان صورت گرفته است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه لامرد گفت: در بحث تجهیز کارگاه و مشاغل خانگی سه کارگاه به ارزش ۱۴۰میلیون تومان به بهره برداری رسیده و دو کارگاه اقتصاد مقاومتی نیز به ارزش ۳۰۰میلون تومان توسط سپاه ساخته شده که نیمی از آن نیز خیرین پای کار بودند.

وی تصریح کرد: در حوزه آبرسانی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) سپاه لامرد اقدام به توسعه شبکه آب روستایی و ترمیم این شبکه به طول ۱۳۵۰ متر به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان و احداث دو استخر ذخیره آب کشاورزی در مناطق روستایی لامرد به ارزش ۶۰۰میلیون تومان اشاره کرد.

سرهنگ حسن زاده به پرداخت وام به ارزش ۸میلیارد تومان و ایجاد فرصت شغلی برای ۷۵نفر، واکسیناسیون کردن دام های سبک به تعداد ۴۰هزار راس، مشاوره رایگان به کشاورزان توسط مربیان جهش تولید کشاورزی به طول هشت هزار هکتار زمین زیرکشت کشاورزی از دیگر اقدامات موثر بسیج سازندگی ذکر کرد.همچنین راه اندازی دو صنعت نیمه کاره (کارگاه ساخت درب های برقی به ارزش ۱میلیارد وپانصد میلیون تومان، و دیگری نیز صنعت سنگ بری به ارزش یک میلیارد تومان را نام برد که تعداد ۱۵ نفر را در این دو مجموعه مشغول به کار شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه لامرد در پایان گفت: احداث سیل بند خاکی و بتونی سه مورد به ارزش ۴۰۰میلیون تومان ساخته شده و ترمیم راه روستایی و چاه های آب طرح محرم در تنگ فاریاب و روستاهای عشایرنشین به طول ۹کیلومتر به ارزش ۹۰۰میلیون تومان نیز انجام شده است. خبرنگار/محمود صابری زاده

کد خبر 1762609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha