تداوم مسیر شهدا سعادت بشری را به همراه دارد

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: باید راه و روش و منش شهدا را دنبال کنیم و آخرت خودمان را برای این دوروزه دنیا تباه نکنیم چراکه تداوم مسیر شهدا سعادت بشری را بهمراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام احمد اسماعیلی در مراسم یادبود شهید سرافراز حبیب زال اظهار کرد: عظمت ملت ایران در برابر استکبار و آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب به برکت خون شهیدان است.

وی گفت: امنیتی را که الان ما ملاحظه می‌کنیم مدیون خون شهیدانی همچون حبیب الله زال است و رشدی که این منطقه و مردم ما داشته‌اند و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده اند به برکت خون های بر زمین ریخته شده شهدایمان است که در رأس آن خون ابا عبدالله الحسین(ع) می باشد.

امام جماعت مسجد حسین بن علی(ع) محله خندق شهر لامرد افزود: باید قدردان خون پاک شهیدان بود چرا که شهدای گرانقدر برای آرمان‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و خانوادۀ بزرگوار شهدا در این راه، عزیزانشان را از دست دادند که این ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌ها نباید فراموش شود.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: باید راه و روش و منش شهدا را دنبال کنیم و آخرت خودمان را برای این دوروزه دنیا تباه نکنیم زیرا اگر مسیر شهدا را دنبال کنیم قطعا سعادت بشری را بهمراه خواهیم داشت.

گفتنی است؛ در مراسم یادبود شهید والامقام حبیب زال، سرهنگ بشارت نیا جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، حجت الاسلام غلامی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان و سرهنگ رضویان فرمانده حوزه شهری شهید مصطفی خمینی شهر لامرد، هم‌رزمان و دوست داران شهدا در این محفل شهدایی شرکت داشتند.

خبرنگار/محمود صابری زاده

کد خبر 1762613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha