مسلمان در کنگره جهانی حج از رژیم صهیونسیتی برائت کنند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: با توجه به نسل کشی و کشتن انسان های بی گناه در بیمارستان ها، اردوگاه ها، منازل زنده به گور کردن زنان و دختران و کودکان بی گناه و معصوم در غزه، وظیفه هر مسلمانی است که کنگره جهانی حج از این رژیم جعلی برائت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۱ اردیبهشت ماه) حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، ضمن تبریک آغاز دهه کرامت، گفت: از میلاد حضرت معصومه (ی) تا آغاز ولادت امام رضا (ع)، دهه کرامت نامیده شده که فرصتی است تا برای کسب معرفت و کرامت تلاش کنیم.
امام جمعه جیرفت افزود: انسان های کریم و با کرامت متصل به صفات الهی، انبیاء و فرشتگان هستند و دارای ایمان، باور متقن و عمل صالح می باشند.
وی ابراز کرد: حضرت معصومه (س) دارای کرامات است و سه امام معصوم بشارت داده اند و فرموده اند؛ هر کس حضرت معصومه (س) را در حالی که عارف به حق آن حضرت است زیارت کند، بهشت بر او واجب است.
حجت الاسلام تارم با اشاره به اهمیت جایگاه زنان و دختران در اسلام، اظهار کرد: دشمنان دریافته اند برای تسلط بر کشور ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی، چاره ای جزء هجوم به بنیاد خانواده از راه ایجاد فساد در میان زنان و دختران ندارند.
خطیب جمعه جیرفت عنوان کرد: رابرت مرداک یهودی می گوید؛ در اسلام کلمه خانواده مقدس است باید برای نابودی آن هزینه کرد بنابراین من قصد دارم موضوع مادر را در دستور کار قرار دهم چون در ایران مادر خانواده همه چیز را مدیریت می کند از این رو اگر بتوانیم مادر را به لجن بکشیم تمام جامعه ایران به لجن کشیده می شود ما این کار را از طریق سریال های تلویزیونی برای مادران فعلی و مادران فردای جامعه ایرانی انجام می دهیم.
وی ادامه داد: به همین منظور هزاران برنامه تلویزیونی‌ و ماهواره ای پخش می کنند و در فضای مجازی تولید محتوا نشر می دهند در هر روز و شب به طور مداوم برنامه های مبتذل و ضد اخلاقی علیه خانواده، زن و دختر پخش می کنند.
حجت الاسلام تارم تاکید کرد: هدف اصلی دشمنان از تولید و پخش برنامه های ضد اخلاقی علیه خانواده، زن و دختر، سست نشان دادن بنیان خانواده، بد جلوه دادن شغل خانه داری و فرزند پروری، نفی هرگونه تقیدات دینی و مذهبی ترویج بی بند و باری بی حیایی و بی غیرتی، قبح زدایی از روابط نامشروع، اشاعه پدیده فرزندان نامشروع و حرامزاده، عادی سازی خیانت به همسر و عشق و هوس های چند جانبه است که برای آن برنامه ریزی کرد ه اند و یک نمونه آن برنامه اغتشاشات و فتنه زن، زندگی، آزادی و آزادی بود.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: وظیفه ما در حراست و حفاظت از خانواده از زنان و دختران، وظیفه سنگینی است که نیاز به مطالعه هوشیاری و بصیرت دارد.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی حج امسال را حج برائت نامیدند، ابراز کرد: با توجه به نسل کشی و کشتن انسان های بی گناه در بیمارستان ها، اردوگاه ها، منازل زنده به گور کردن زنان و دختران و کودکان بی گناه و معصوم در غزه، وظیفه هر مسلمانی است که کنگره جهانی حج از این رژیم جعلی برائت کند.
حجت الاسلام تارم اضافه کرد: حج امسال، حج برائت از مشرکین و اسرائیل و حامیان اسرائیل آمریکا است زیرا اگر حمایت های آمریکاها نبود اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی حتی یک روز هم نمی توانست به حیات ننگین خودش ادامه دهد.
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: امروز شاهدیم در دانشگاه های بسیار مشهور اروپا و آمریکا دانشجویان و اساتید به پا خواسته اند گویا آن بسیج جهانی که امام خمینی (ره) این شجره طیبه را تأسیس کردند امروز به دانشگاه های غرب و آمریکا رسیده است.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان در آمریکا و اروپا با وضع بسیار فجیع زیر پای پلیس لگد مال می شوند، بیان کرد: قریب ۳ هزار نفر از اساتید و دانشجویان زندانی شده اند اما فریاد رهبرانشان بلند است که در ایران به دانشجویان حق آزادی داده نمی شود، در جواب باید گفت؛ اگر آزادی این است که برخورد پلیس شما با اساتید و دانشجویان دارد بله خوشبختانه ما این آزادی را نداریم.
حجت الاسلام تارم ابراز کرد: این دانشجویان و اساتید آمریکا و اروپا به تعبیر رهبری شیشه ای را نشکسته اند، کسی را نکشته اند و به کسی تعرض نکرده اند باکه در کمال آرامش اعتصاب و تظاهرات کرده اند اما برخورد خشن پلیس آمریکا با این دانشجویان و اساتید عجیب برای مردم دنیا است.
خطیب جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: امروز جهان بر علیه اسرائیل به پا خواسته است و این مهم وظیفه مسلمانان در کنگره عظیم حج را قطعا سنگین تر می کند بنابراین باید سرتاسر برنامه های حج، برائت از مشرکین مخصوصا اسراییل و طنین مرگ بر اسرائیل باشد.
وی با بیان اینکه ترکیه به دلیل فشار مردمش مجبور شده با اسرائیل قطع رابطه کند، یادآور شد: امروز بعد از عملیات وعده صادق رهبر اقلیم کردستان وارد ایران می شود، جایی که مرکزی برای توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود اما این سفر نشان می دهد دنیا به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی پی برده است.
حجت الاسلام تارم ادامه داد: رهبر اقلیم کردستان آمد تا بگوید که اقلیم کردستان دیگر جایی برای انتقام و توطئه بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و تعهد امنیتی بین ایران و عراق را اجرا کنند.
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: وعده صادق جایگاه قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و همه دنیا به بازدارندگی ایران اسلامی و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم پی بردند.

کد خبر 1762635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha