مراسم تجلیل از تیم فوتسال افغانستان در مشهد

مراسم تقدیر از عملکرد تیم ملی فوتسال افغانستان و صعود تاریخی به جام جهانی مشهد برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیین تقدیر عملکرد تیم ملی فوتسال افغانستان و صعود تاریخی به جام جهانی شامگاه پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) به همت بنیاد الحاج احمد شاه فقیری با عنوان "سلام جام جهانی" در هتل نوین پلاس مشهد برگزار شد. 

خلیل احمد شهید زاده، نماینده سابق مجلس افغانستان در این مراسم ابراز کرد: بعد از پیروزی تیم فوتسال افغانستان، نگاه جهان به این کشور معطوف شد؛ چرا که بازیکنان با تلاش خود و صعود خود به جام جهانی افتخار آفریدند و نام افعانستان را در سرلوحه اخبار جهان قرار دادند.
 
وی خاطر نشان کرد: ما همیشه امید داریم وطن ما سربلند و سرافزارتر باشد و امنیت و آرامش همیشه در افعانستان برقرار باشد. تمام مردم افعانستان برای عزت این مرز و بوم تلاش می کنند.  

نماینده سابق مجلس افغانستان گفت: الحاج احمد شاه فقیری منشا خیر و برکت در افغانستان هستند و با تلاش او خدمات و صنعت رونق پیدا کرده است. خداوند به عزت و عمرشان بیفزاید. شعار او رضای الله و خدمت به مردم برای انسانیت است. 

وی ابراز کرد: قلب تمام مردم افعانستان قلب برای وطن می تپد و به طور ویژه این تاجر نیکوکار به مردم زجر کشیده  افعانستان که سختی های بسیاری را تحمل کرده است، خدمت می کند. 

خلیل احمد شهید زاده گفت: کسی که لبخند بر لبان انسانی بنشاند؛ در اصل عبادت خدا را به جای آورده است. 

مشاور ارشد بنیاد الحاج احمد شاه فقیری خاطر نشان کرد: انشالله پروردگار ما را به آرزویمان برساند و کشوری متکی و مستقل داشته باشیم و به بیگانگان وابستگی نداشته باشیم.

کد خبر 1762669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha