پس از پایان رای‌گیری برای تعطیلی مدارس در روز شنبه تصمیم‌گیری می‌شود

فرماندار مشهد گفت: بعد از اتمام زمان رای‌گیری برای تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری و متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محسن داوری عصر امروز( ۲۱ اردیبهشت‌ماه) در استودیو انتخابات فرمانداری مشهد ضمن تشکر از مردم و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اظهار کرد: طی بازدید میدانی که در ساعت‌های گذشته از شعب اخذ رای شهرستان مشهد صورت گرفته است، بحمدلله تمامی عوامل از نظم و اقداماتی که برای این دوره از انتخابات صورت گرفته است، رضایت داشتند.

وی بیان کرد: در شعب بازدیدشده، عوامل از مشارکت مردم سخن می‌گفتند و از این موضوع خرسند بودند. بنابراین به علت مشارکت زیاد مردم به شعب اخذ رای پیشنهاد تمدید انتخابات را خواهیم داد و در صورت موافقت وزارت کشور، زمان رای‌گیری تمدید خواهد شد تا افرادی که قصد دارند رای بدهند، از این فرصت استفاده کنند.

فرماندار مشهد ادامه داد: در شعب اخذ رای نظم و انضباط خوبی برقرار است و در مصاحبه‌های انجام‌شده، مردم از امکانات شعب رای رضایت و همچنان در شعب حضور داشتند. به دلیل ازدحام جمعیت، در برخی از شعبه‌ها، صندوق سیار فرستاده شده است. هم چنین تعدادی از شعب سیار در بوستان‌ها و مراکز پرجمعیت فعالیت می‌کنند.

داوری گفت: ۲۰ درصد شعب را صندوق‌های سیار تشکیل می‌دهند و آمادگی حضور در مراکز مختلف و خدمت‌رسانی به افرادی که در بستر بیماری هستند را دارند.

وی اضافه کرد: در ارزیابی که از شعب اخذ رای صورت گرفته است، تعداد آرا و مشارکت مردم طبق پیش‌بینی بوده است اما درصد مشارکت هنوز مشخص نیست. همشهریان عزیز از ساعت اولیه شروع اخذ رای در شعب حضور یافته و مشارکت مطلوبی را ارائه داده‌اند.

فرماندار مشهد افزود: بعد از اتمام زمان رای‌گیری برای تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری و متعاقبا اعلام خواهد شد. باتوجه به وسعت عظیم شهرستان مشهد، بعد از اتمام زمان رای‌گیری صندوق‌های رای از مناطق ۲۳ گانه حوزه انتخابیه به ستاد فرمانداری ارسال و فرایند تجمیع و شمارش آراء آغاز می‌شود.

پایان پیام/

کد خبر 1762676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha