حضور مردم در انتخابات مهر تاییدی بر اهداف نظام و انقلاب است

مردم ولایتمدار استان لرستان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضوری پرشور و اثرگذار دارند و امروز نیز همچون همیشه به صحنه آمدند تا با رای خود ایستادگی پای نظام و انقلاب را به تصویر بکشند و حضورشان مهر تاییدی بر اهداف انقلاب باشد.

خبرگزاری شبستان خرم‌آباد، دور دورم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی در ۴۳۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در حال برگزاری است، امروز(۲۱ اردیبهشت ماه)، مردم به صحنه آمده اند تا تکمیل کننده انتخابات ۱۱ اسفندماه باشند.

مردم ولایتمدار استان لرستان در صحنه های مختلف انقلاب همواره حضوری پرشور و اثرگذار دارند و امروز نیز همچون همیشه به صحنه آمده اند تا با انتخاب فرد اصلح در سرنوشت کشور سهیم شوند.

دشمن همواره با طرح توطئه های مختلف در پی ناامید سازی مردم و ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب بوده و هست اما مردم با بصیرت ایران اسلامی و استان لرستان همواره با آمدن به صحنه نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب می کنند.

امروز مردم خرم آباد و چگنی به عرصه انتخابات آمده اند تا سهم خود را در پیشبرد اهداف نظام تکمیل کنند و مهر تایید بر اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بزنند.

حضور مردم در انتخابات مهر تاییدی بر اهداف نظام و انقلاب است

مردم آمده اند تا بگویند پای نظام و انقلاب ایستاده اند

حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای در دو حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی نشان از غیرت و همت مردم و پای کار بودن آنها است و با این حضور پایبندی به نظام جمهوری اسلامی را به تصویر می کشند.

امروز مردم غیور، ولایی و شهیدپرور شهرستان خرم آباد و چگنی باری دیگر به صحنه آمده اند تا یگویند حضورشان ادامه دهنده راه شهدا است.

با توجه اینکه به ساعات پایانی انتخابات نزدیک می شویم، اما همواره شاهد حضور پرشور مردم در صف های طولانی انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در شعب اخذ رای هستیم و مردم همچنان می آیند تا با حضور خود سد راه توطئه های دشمنان باشند.

نظام اسلامی با رأی مردم حمایت می‌شود

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به ادامه روند برگزاری انتخابات تا ساعاتی دیگر، اظهار داشت: از مردم دعوت می شود با آمدن پای صندوق های رای در انتخاب فرد اصلح نقش آفرینی کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد حضور مردم در انتخابات را سبب تقویت نظام و خنثی کننده توطئه های دشمن خواند و افزود: حضور مردم دوستداران نظام را خوشحال و دشمنان را ناامد می کند.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه با اشاره به اهمیت حضور مردم خاطرنشان کرد: حکومت و نظام اسلامی با رأی مردم حمایت می‌شود.

حضور مردم در انتخابات مهر تاییدی بر اهداف نظام و انقلاب است

سردار یحیی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: از ساعات اولیه آغاز انتخابات تاکنون در حوزه انتظامی هیچ مشکلی وجود ندارد و کل تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی انتظامی کار تامین امنیت انتخابات در خرم‌آباد و چگنی را برعهده دارند.

انتخابات حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی تا ساعت ۸ شب تمدید شد

احسان یاوری، رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ شب تمدید شد، گفت: در ۴۳۰ شعبه اخذ رأی در امنیت و آرامش و به صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: صندوق رأی در بخش صعب‌العبور پاپی با اختلال فنی مواجه شد و این مشکل با اعزام کارشناسان فنی از طریق یک فروند بالگرد رفع شد.

یاوری با بیان اینکه فرایند رای گیری در مناطق روستایی به خوبی انجام شد، گفت: در بیشتر روستاها فرایند رای گیری بدون هیچ مشکلی به اتمام رسیده است اما با توجه به تمدید مهلت قانونی اگر مراجعه کننده ای تا ساعت ۲۰ به حوزه های رای گیری مراجعه کند، عوامل اجرایی باید نسبت به اخذ رای اقدام کنند.

استان لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد که انتخابات خرم آباد و چگنی در دور دوازدهم برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده به مرحله دوم کشیده شده است.

چهار داوطلب راه یافته به مرحله دوم این دوره از انتخابات در این صحنه حاضر شده اند و این مرحله از انتخابات در ۴۳۰ شعبه ثابت و سیار خرم آباد و چگنی به صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است و انتخابات تا ساعت ۸ شب تمدید شد.

کد خبر 1762687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha