برگزاری جشن و اردوی «دختران ماه» یاسوجی

به مناسبت سالروز ولادت سراسر نور حضرت معصومه(س) و گرامی داشت روز دختر، آئین جشنی در یاسوج برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز به خبرنگاران، گفت: به مناسبت سالروز ولادت سراسر نور حضرت معصومه (س) و گرامی داشت روز دختر، آئین جشنی امروز در یاسوج با عنوان‌ «دختران ماه» در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی یاسوج برپا شد.

«حجت دبیقی» افزود : در این جشن و اردو که با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان برگزار شد، دختران شهرستان بویراحمد علاوه بر شرکت در برنامه‌هایی که عمدتاً هویت دخترانه داشتند، یک روز خاطره انگیز را در کنار مادران خود سپری کردند.

وی ادامه داد: نظیر چنین برنامه هایی نیز در تابستان امسال برای دانش آموزان مناطق و شهرستان های استان به میزبانی اردوگاه های شهید بهشتی یاسوج و سی سخت برگزار می‌شود.

معاون خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در این اردوی یک روزه دختران با همراهی مادران خود علاوه بر بازی و سرگرمی از  برنامه‌های فرهنگی و معرفتی نیز بهره بردند.

خانم چمانه افزود: جشن دختران ماه با محتوای معرفتی و با هدف ایجاد شور و نشاط و تخلیه هیجانی دانش آموزان دختر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این اردوها دختران در کنار مادران با شرکت در بازی‌های تشکیلاتی «تا ما» علاوه بر شور و نشاط و تقویت مهارت‌های فردی، روحیه اجتماعی خود را با انجام بازی های گروهی تقویت می کنند.

گفتنی است در انی جشن که مادران نیز با اعلام رضایت از اجرای‌ این برنامه ها خواستار تداوم آن شدند، غرفه و نمایشگاهی از دست ساخته های دخترانه شرکت کنندگان برپا شد.

کد خبر 1762695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha