زمان اخذ رأی انتخابات نمایندگی مجلس حوزه انتخابیه قائمشهر تا ساعت ۲۲ تمدید شد

عزیززاده گرجی گفت: براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، زمان اخذ رأی دومین مرحله دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر همچون سراسر کشور برای سومین بار تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شد.

قاسم عزیززاده گرجی_ رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران  اظهار کرد: انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی به دلیل استقبال مردم رأی‌گیری در حوزه انتخابیه قائمشهر تا ساعت ۲۲ تمدید شد.
وی افزود: با توجه به اذحام مردم برای دادن رأی در شعب مختلف زمان رأی گیری از سدی ستاد انتخابات کشور از ساعت ۱۸ به ساعت ۲۰ و از ساعت ۲۹ به ساعت ۲۱  و سپس تا ۲۲ امشب تمدید شده است.
به گفته رئیس ستاد انتخابات مازندران،  استان مازندران استانی کشاورزی است و با توجه به بازگشت شالیکاران و کشاورزان از اراضی کشاورزی، زمان رأی‌گیری در حوزه انتخابیه قائمشهر تا ۲۲ امشب تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران، براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، زمان انتخابات دور دوم نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شد.

فرآیند اخذ رأی دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت ۱۸ عصر اعلام شده بود.

براساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور زمان رأی گیری برای بار اول تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شده بود که برای دومین بار این زمان تا ساعت ۲۱ و برای بار سوم  تا ۲۲ امشب تمدید شد.

مازندران ۱۲ نماینده از ۹ حوزه انتخابیه در مجلس دارد که ۸ حوزه انتخابیه نمایندگان خود را شناخته و راهی مجلس کردند و انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه شمالی، سیمرغ، جویبار و سوادکوه به دور دوم کشیده شد که مردم این حوزه انتخلبیه از بین ۴  کاندیدای این دوره، ۲ منتخب را راهی مجلس می کنند.

کد خبر 1762696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha