هیچ گزارش ضد امنیتی در انتخابات مشهد نداشتیم

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: خوشبختانه با هوشیاری و عمل به موقع دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی به مانند دور قبل، هیچ مشکل امنیتی نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سیدهادی طباطبایی جمعه (۲۱ اردیبهشت) با حضور در استودیو انتخابات فرمانداری مشهد اظهار کرد: ۱۲ ساعت تا به این لحظه(ساعت۲۰) از مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات سپری شده است و انتخابات برای شهرستان مشهد تا ساعت ۲۱ تمدید شد و در شهرستان کلات نیز ساعت ۲۰ پایان فرآیند اخذ رای اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه شمارش آرای شهرستان کلات از ساعت ۲۰ شروع می‌شود، عنوان کرد: در مرحله اول هم اتاق وضعیت در استانداری خراسان رضوی ایجاد کردیم تا نظم و انضباط بین مجموعه‌های درگیر امر برگزاری انتخابات شکل بگیرد. 

وی تصریح کرد: در دور دوم انتخابات، اتاق وضعیت در ستاد فرمانداری مشهد تشکیل شد و عملکرد خوبی تا این لحظه داشته است. بر این اساس؛ امکان حضور نمایندگان نامزدها در اتاق وضعیت و شعبات اخذ رای فراهم شده است.

طباطبایی با بیان اینکه انتخابات را شفاف برگزار می‌کنیم و هیچ شائبه‌ای ایجاد نخواهد شد، عنوان کرد: نمایندگان نامزدها صرفا حضورشان در اتاق وضعیت نظارتی است و دخالتی نمی‌توانند داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ گزارش ضد امنیتی نداشتیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری و عمل به موقع دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی مشکلی به مانند دور قبل نداشتیم و جا دارد از این نیروها و دست‌اندرکاران تقدیر نماییم.

پایان پیام/

کد خبر 1762698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha