شاهد صدور انقلاب اسلامی در سراسر دنیا هستیم

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند که انقلاب اسلامی را صادر می‌کنیم و امروز به خوبی متوجه این حرف می‌شویم و به بهترین شکل شاهد صدور انقلاب در سراسر دنیا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد با اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد و جمعی از اقشار مردم شریف خرمشهر دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: حضرت امیرالمؤمنین (ع) فرمودند خوش اخلاقی، کاهش خشم و چشم‌پوشی از خطای دیگران، از نشانه‌های انسان‌های کریم محسوب می‌شوند که جای این سه ویژگی در جامعه ایران اسلامی خالی است.

وی تصریح کرد: امروز اگر خانواده شهدا چندین شهید می‌دهند، به این مسئله افتخار می‌کنند و مردم در غزه به مقاومت می‌پردازند، این اثر مقاومت ملت ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، عنوان کرد: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی را صادر می‌کنیم و امروز به خوبی متوجه این حرف می‌شویم و به بهترین شکل شاهد صدور انقلاب در سراسر دنیا هستیم.

وی بیان کرد: برنامه‌های ستاد بزرگداشت سوم خرداد باید شروع شوند و دستگاه‌ها و ادارات نیز بعد از این مناسبت تعهدی نسبت به شهرستان خرمشهر بدهند و به تکلیف خود عمل کنند تا نشان دهند که سوم خرداد امسال با سال‌های گذشته متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به اینکه باید خدمات به گونه‌ای باشد که مردم ببینند که مسئولان پای کار هستند و در میدان عمل حضور دارند ادامه داد: مسئولان باید شب و روز بکوشند و رسالت خود را عملی کنند و رهبر معظم انقلاب فرمودند که هر کجا روحیه جهادی بوده مشکلی نداشتیم.

وی با بیان اینکه باید چند نقطه در شهرستان خرمشهر به عنوان الگو معرفی و کارهای اساسی در آنها صورت گیرد اضافه کرد: مقاومت را از عاشورا و اصحاب امام حسین (ع) یاد گرفتیم که به سرمشق برای تمامی انسان‌های آزاده تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در سوریه گمان می‌کرد که ایران اسلامی از مواضع خود نسبت به جبهه مقاومت کوتاه خواهد آمد اما اکنون او و همراهانش به اشتباه خود اعتراف کرده‌اند.

در ادامه این نشست تعدادی از مسئولان شهرستان خرمشهر از جمله امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به بیان گزارشی از برنامه‌های پیش رو به مناسبت این روز در سطح شهرستان پرداختند.

کد خبر 1763129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha