احترام به پدر و مادر انسان را نزد خدا عزیز می کند

حجت الاسلام بُرزش آبادی با اشاره به اینکه احترام و خدمت به پدر و مادر انسان را عزیز می کند، ابراز کرد: احترام به پدر و مادر انسان را لایق شهادت می کند و خدا اینقدر شهید سید میثم را عزیز کرده که پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم برای تسلی خاطر پدر و مادر این شهید می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، همزمان با دهه کرامت خادمان کاروان زیر سایه خورشید بهمراه اعضای ستاد بزرگداشت جشن های زیر سایه خورشید در منزل پدر شهید سید میثم حسینی حضور یافتند.

حجت الاسلام بُرزش آبادی در این دیدار، گفت: هرگاه خدا بخواهد بنده ای را نزد مردم  عزیز کند، زمین و زمان را بر هم می زند تا او عزیز شود.

این خادم الرضا افزود: خداوند اراده کرد تا شهید سید میثم حسینی این خادم الرضا پیش مردم عزیز شود.

وی با اشاره به اینکه احترام و خدمت به پدر و مادر انسان را در نزد خدا عزیز می کند، ابراز کرد: احترام به پدر و مادر انسان را لایق شهادت می کند و خدا اینقدر شهید سید میثم را عزیز کرده که پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم برای تسلی خاطر پدر و مادر این شهید می آید.

حجت الاسلام بُرزش آبادی با بیان اینکه خانواده شهید به کم دنیا راضی هستند، خاطرنشان کرد: خداوند به این ساده زیستی و قناعت کردن های کم، عزت می دهد و امروز امام رضا (ع) اراده کرده تا قلب این شهید تسلی پیدا کند.

این خادم الرضا عنوان کرد: طبق آیات قرآن کریم شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می خورند.

کد خبر 1764078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha