انتقاد از بی توجهی مسئولان به حجاب اسلامی در نمایشگاه ها و جشنواره ها

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمی شود غرفه داران جشنواره ها و مجریان همایش ها پوشش و حجاب اسلامی را رعایت نکنند، اما از مردم و بازدیدکنندگان خواست که حجاب و پوشش مناسب را رعایت کنند!.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: خوشحالیم که با برگزاری اجلاسیه شهدا در همه نقاط استان به عنوان بزرگ ترین رویداد فرهنگی، حال شهر و استان و رنگ و بوی ‌دلهایمان شهدایی شد و نیز میزبان کاروان زیر سایه خورشید  هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مفتخریم که در دهه کرامت میهمان خان اکرام ائمه معصومین علیهم السلام، عالمان و بزرگان دین و شهدای گرانقدر انقلاب و به واسطه این تفضل الهی صاحب آبرو و احترام و مفتخر به خدمت به مردم هستیم.

وی در ادامه، افزود: متناسب با دستور نشست پیشنهاد می شود همه ابعاد شخصیتی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) ائم از علمی، فرهنگی، اجتماعی، مشی سیاسی، زهد و تقوای ایشان دیده شود تا بتوان متناسب با این ابعاد گسترده ایشان برنامه های در خور شأن اجرا نمود.

حجت الاسلام پیش قدم در بخش دیگر صحبت های خود  به موضوع حجاب و عفاف در ادارات اشاره کرد و ادامه داد: قانون عفاف و حجاب در تمام ادارت در حال اجرا بوده، اما آنچه که باید بیشتر مد نظر قرار گیرد بعد اعتقادی و بصیرتی کارکنان است که با تشکیل کارگاه های مرتبط، ارائه آموزش های لازم و آگاهی بخشی موضوع تا حدود زیادی حل خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شاخص های  پوشش اداری ابلاغ و بازرسی ها نیز  صورت پذیرفت و از ابتدای سال تاکنون چهار نشست با محوریت «زیست عفیفانه» برای کارکنان ادارات مختلف برگزار کرده ایم.

وی در بخش دیگر صحبت های خود به موضوع برگزاری همایش ها و جشنواره هایی که دستگاه های حاکمیتی مجری آنها هستند پرداخت و گفت: آقایان!!! نمی شود غرفه داران جشنواره ها و مجریان همایش ها پوشش و حجاب اسلامی را رعایت نکنند، اما از مردم و بازدیدکنندگان خواست که حجاب و پوشش مناسب را رعایت کنند!.

حجت الاسلام پیش قدم گفت: چرا در چنین برنامه هایی که با استقبال خوب مردم مواجه می شوند از موضوعات فرهنگی غافلیم و تذکرات و نظارت های اثرگذار و اجرایی نمی شود ؟ ‌امکان ندارد بی حجابی در محیط اداری توسط کارکنان واقع شود، اما از ارباب رجوع توقع رعایت پوشش داشته باشیم.

کد خبر 1764281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha