همزمان با سفر رئيس جمهور به زنجان، سامانه الکتريکي سامد راه اندازي مي شود

استان ها: مدير کل ارتباطات مردمي و سفرهاي ستاد رياست جمهوري، از راه اندازي سامانه الکترونيکي مردم و دولت (سامد) همزمان با سفر رييس جمهور به استان زنجان خبر داد.

عادل محمديان در گفتگو با خبرنگار شبستان از زنجان، با اشاره به اينکه سفرهيئت دولت به استان زنجان، هفتاد و نهمين سفر رياست جمهوري و از نوزدهمين سفرهاي دور سوم دولت است، گفت: ملاک انتخاب استان ها آمادگي استان ها و وجود نيروهاي کارآمد و تلاشگر و پيشرفت هاي مصوبات دور اول و دوم سفرهاي هيئت دولت است.

وي مدت سفر رييس جمهور به استان زنجان را 2 روز عنوان کرد و افزود:  ديدار عمومي و اوليه با مردم، کار گروه فرهنگ و هنر خانواده، ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران، مصاحبه زنده تلويزيوني از شبکه استاني و ديدار با مديران و نخبگان از برنامه هاي سفر ايشان است.

مدير کل ارتباطات مردمي با تأکيد بر دستور رئيس جمهور مبني بر تشکيل ستاد هاي استاني رسيدگي به مشکلات مردم تصريح کرد: در هر استان 30 ستاد در ادارات و مراکز با مديريت وزيران و معاونين تام الاختيار تشکيل مي شود و پيش بيني مي شود بيش از 40 هزار مراجعه به اين ستادها صورت گيرد.

اين مقام مسئول به افتتاح سامانه الکترونيکي سامد و سامانه تلفني 111 همزمان با سفر رياست جمهوري به استان زنجان اشاره کرد و گفت: مردم با طرح مشکلات و نظرات خود در اين سامانه ها به طور قطع جواب خواهند گرفت.

پايان پيام/             

 

کد خبر 1777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha