خدا را شکر کردم که سریال «مختار نامه» قبل از فتنه سبز ساخته شد

سیاسی: یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به تدوین و ساخت سریال مختارنامه در 10 سال پیش گفت: این سریال بر اساس واقعیات تاریخی تدوین شده و نباید حمل بر سیاسی‌کاری شود.

 

حجت‌الاسلام سیدجلال یحیی‌زاده، نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پخش سریال مختارنامه به خبرنگار شبستان گفت: وقتی دو سه قسمت اول این سریال را دیدم خدا را شکر کردم که این سریال 10 سال پیش ساخته و تدوین شده است و اگر قرار بود اکنون این واقعیات تاریخی تدوین شود عده‌ای آن را حمل بر سیاسی‌کاری می‌کردند.

 

وی اظهار کرد: همه می‌دانند که این سریال در برهه زمانی‌ای ساخته و تدوین شده است که هیچ‌کدام از حرف و حدیث‌هایی که در حال حاضر در جامعه مطرح است، نبوده است.

 

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به شبهه‌هایی که درباره سریال یوسف که برخی به مردم القا کرده بودند، گفت: افکار عمومی نسبت به سریال یوسف آگاه بودند و در حال حاضر نیز می‌دانند که سریال مختارنامه در چه شرایط زمانی ساخته شده است پس بنابراین اگر کسانی قصد دارند افکار عمومی را در مورد این سریال نیز دچار شبهه کنند، بدانند که موفق نخواهند شد.

 

وی از سریال مختارنامه به عنوان یک کار بسیار فاخر، عالی و مخاطب‌پسند و بسیار زیبا یاد کرد و گفت: امیدوارم که این سریال در قسمت‌های بعدی و با توجه به تاریخ همچنان جذابیت خود را حفظ کند.

 

وی با اشاره به تدوین و فیلمنامه‌نویسی این سریال در سال‌های قبل خطاب به کسانی که احساس می‌کنند این سریال با توجه به فتنه سبز در حال حاضر در جامعه پخش می‌شود، گفت: آن زمانی که این سریال ساخته شد نه حادثه سبزی بود و نه فتنه سبزی مطرح بود پس آنها احساس نکنند که این سریال برای آنها ساخته شده است بلکه این سریال برای بازگوکردن واقعیات تاریخی ساخته و در حال حاضر پخش می‌شود.

 

 نماینده تفت و میبد در خانه ملت اظهار کرد: این سریال به ویژه برای جوان‌ها و افراد علاقه‌مند به مطالعه تاریخی و شناخت و معرفت الگوها می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

 

وی تصریح کرد: پخش این سریال خیلی از مرددین و انسان‌هایی را که همواره از مسیر اصلی فاصله گرفته‌اند و سیاست آهسته آهسته را دنبال می‌کنند به تفکر وا می‌دارد که مقداری از کارهایشان و رفتارهایشان تجدیدنظر کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 1823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha