مسئولان و مدیران اجرایی به تذکرات و نصایح علما توجه کنند

انقلاب اسلامی ما مرهون همین روشن‌گری‌ها و نصایح علما است/ بر مسئولان و مدیران اجرایی فرض است تا به این تذکرات و رهنمودها توجه لازم را مبذول کنند.

 

 

 

 

 

جواد آرین‌منش، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت نصایح و امر و نهی‌های مراجع و علمای دین در جامعه به خبرنگار شبستان گفت: در طول تاریخ علمای بزرگوار و مراجع عالیقدر بودند که در دوران غیبت امام زمان (عج) چراغ دین را در جهان تشیع روشن نگه داشته‌اند.

 

وی اظهار کرد: راهنمایی‌های علما به دلیل دسترسی و اشراف آنها بر منابع و متون، آیات و روایات باعث شده است که مسیر هدایت جامعه همواره روشن باشد.

 

آرین‌منش تأکید کرد: انقلاب اسلامی ما مرهون همین روشن‌گری‌ها و نصایح علما است و نقطه اوج آن تبعیت‌پذیری مردم از یک مرجع عالیقدر و فقیه جامع‌الشرایط یعنی امام خمینی (ره) بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز هم نقش علما و مراجع به عنوان بازوان ولی‌فقیه زمان و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌تواند در هدایت جامعه به سرمنزل مقصود مؤثر باشد، بنابراین بر مسئولان و مدیران اجرایی فرض است تا به این تذکرات و رهنمودها توجه لازم را مبذول کنند.

 

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد: اطاعت از ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی و احکام حکومتی از اوامر انکارپذیر است که بر رؤسای قوای سه‌گانه و بر تمامی شئون باید جاری و ساری باشد.

 

وی گفت: رهنمودها و نصایح مراجع باید مورد توجه خاص همگان به ویژه مسئولان نظام قرار گیرد زیرا بی‌اعتنایی به رهنمودهای علما و مراجع خسران را برای جامعه ما دربر خواهد داشت.

 

آرین‌منش خاطرنشان کرد: قطعا همواره نصیحت‌‌ها و امر و نهی‌های مراجع در راستای ایجاد وحدت در جامعه است و می‌تواند بسیار برای حفظ انسجام ملی ثمربخش باشد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 31581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha