مؤسسه حکمت و فلسفه ایران در رشته فلسفه و تاریخ علم دانشجوی دکترا می‌پذیرد

اندیشه: مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برای دومین دوره دکترای مطالعات علم در رشته فلسفه و تاریخ علم اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران قصد دارد برای دومین دور? دکترای مطالعات علم اقدام به پذیرش دانشجو کند.
 
آزمون ورودی کتبی رشته مطالعات علم شامل فلسفه و تاریخ علم، پنجشنبه، 30 دی برگزار می‌شود و متعاقب آن از پذیرفته‌شدگان این مرحله برای گزینش نهایی، مصاحبه علمی به عمل می آید که تاریخ آن در روز آزمون کتبی به اطلاع شرکت کنندگان می‌رسد.
 
بنابر این گزارش، شرکت‌کنندگان باید شرایط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری را برای شرکت در آزمون دکترا داشته باشند از جمله اینکه باید مدرک کارشناسی ارشد خود را تا پیش از یکم بهمن 1389 اخذ کرده باشند.
 
موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران موسسه‌ای دولتی است و دوره دکترای مطالعات علم به تصویب وزارت علوم رسیده است. بنابراین شرکت در این دوره تابع مقررات آموزش رایگان است و شهریه‌ای از پذیرفته‌شدگان دریافت نمی شود. تنها پذیرفته‌شدگان احتمالی‌ای که پیشتر از تحصیلات رایگان در دوره دکترا در یکی از مراکز زیر نظر وزارت علوم استفاده کرده باشند، باید مطابق مقررات، شهریه‌ای معادل دوره شبانه بپردازند.

 

شرکت‌کنندگان باید تا تاریخ چهارشنبه، یکم دی 1389 مدارک خود را به ضمیمه فرم تکمیل شده از طریق پست سفارشی به موسسه حکمت و فلسفه ایران به نشانی تهران، خیابان ولی عصر (عج)، خیابان نوفل لوشاتو، خیابان آراکلیان، شمار? 4، کد پستی 14816-11336، صندوق پستی 7166-14155 ارسال کنند.

 

دریافت مدارک شرکت‌کنندگان حداکثر تا تاریخ هشتم دی از طریق نشانی پست الکترونیک و یا شماره تلفن‌هایی که از سوی متقاضی اعلام شده به اطلاع آنها خواهد رسید بنابراین اگر تا این تاریخ به هر دلیل با متقاضیان تماسی گرفته نشد، حتماً باید به نشانی‌ الکترونیکی ssg[At]irip.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 66405445 داخلی 1258 تماس بگیرند.

 

شرکت‌کنندگانی که مدارک آن‌ها کامل و شرکت ایشان در آزمون از نظر مقررات بلامانع باشد، باید ساعت هشت صبح روز 30 دی ماه برای دریافت کارت و شرکت در جلسه آزمون در محل مؤسسه حاضر باشند و حضور نیافتن در زمان مقرر به منزله انصراف از شرکت تلقی می‌‌شود.

 

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات ثبت نام می توانید به موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه مراجعه و یا با شماره تلفن 66405445 تماس بگیرند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha