من شکایتم از رحیم مشائی و حمید بقائی را تسلیم هیئت رئیسه می کنم

حجت‌الاسلام نوروزی بااشاره به مسائل کشور بیان کرد: من این شکایت را نسبت به اسفندیار رحیم‌مشایی و حمید بقایی تقدیم هیئت‌رییسه مجلس می‌کنم و می‌خواهم به کمیسیون اصل 90 این شکایت برای بررسی ارایه شود.

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی شنبه 10 اردیبهشت در اخطار قانون اساسی و با استناد به اصول 84 و 90 قانون اساسی و تبصره ماده 217 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: من به عنوان جانباز 50 درصد و آزاده از رییس مجلس و قوه مقننه می‌خواهم به شکایتم نسبت به دولت رسیدگی کند.

 

وی اظهار کرد: من شکایت خودم را از قوه مجریه به لحاظ شرایطی که در حال حاضر برای کشور و اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها و تصویب بودجه 90 از قوه مجریه دارم.

 

حجت‌الاسلام نوروزی بیان کرد: من این شکایت را نسبت به اسفندیار رحیم‌مشایی و حمید بقایی تقدیم هیئت‌رییسه مجلس می‌کنم و می‌خواهم به کمیسیون اصل 90 این شکایت برای بررسی ارایه شود.

 

وی ادامه داد: من از هیئت‌رییسه می‌خواهم تا به این مشکل حاد که در قوه مجریه و به ویژه از سوی دو نفر مذکور اتفاق افتاده است، رسیدگی کند.

 

وی تأکید کرد: ما شاهد شهید شدن تندگویان‌ها در زندان بودیم و نمی‌توانیم تحمل کنیم که دو سه نفر امور مملکت را منحل کنند.

 

وی تأکید کرد: جمعی از ریاست‌جمهوری خزیده‌اند و مملکت را به تعطیلی کشانده‌اند، این افراد از کجا آمده‌اند، چه سابقه جبهه، آزاده‌ای و یا ایثارگری دارند.

 

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه ما امروز نمی‌توانیم ساکت بنشینیم، گفت: شکایت خودم را برای رسیدگی به رییس قوه مقننه تقدیم می‌کنم تا نهایتا قوه مقنه و کمیسیون اصل 90 به این خواسته جانباز 50 درصد نظام رسیدگی کند.

 

لاریجانی نیز در پاسخ به اخطار وی گفت: شکایت‌تان را به کمیسیون اصل 90 تقدیم کنید تا به آن رسیدگی شود.

 

گفتنی است، در هنگام این اخطار نوروزی، نمایندگان با احسن احسن گفتن از سخنان وی حمایت کردند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 34695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha