توزيع بيش از 8 هزار پوستر به مناسبت 13 آبان در کانون‌هاي سراسر کشور

کانون‌هاي مساجد: مسئول دبيرخانه کانون‌هاي مساجد استان کرمان از توزيع بيش از 8 هزار پوستر ديواري ويژه 13 آبان در کانون‌هاي مساجد خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدي رضايي، مسئول دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان از توزيع بيش از هشت هزار پوستر ديواري به مناسبت 13 آبان در کانون‌هاي مساجد سراسر کشور خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: اين نشريه ديواري با موضوع استکبار جهاني تهيه شده است و به به همت دبيرخانه کانون‌هاي مساجد کرمان در کانون‌هاي مساجد کشور سراسر کشور توزيع مي‌شود.

وي بيان کرد: بر اساس سياست برون‌سپاري فعاليت‌هاي ستاد عالي کانون‌هاي مساجد کشور به استان‌ها، تهيه و توزيع پوستر ديواري به مناسبت 13 آبان به دبيرخانه کانون‌هاي مساجد استان کرمان واگذار شده است.

حجت‌‌الاسلام رضايي افزود: برگزاري دوره آموزشي ائمه جماعات و دوره توجيهي کارشناسان امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان‌ها و تجليل از کتابداران نمونه از جمله برنامه هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان در آبان سال 89 است.

وي يادآور شد: تجهيز 10 کتابخانه عمومي و 30 کتابخانه باز، اهداي 100 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌هاي کانون‌ها و برگزاري کارگاه‌هاي روش تحقيق و پژوهش از شاخص‌ترين برنامه‌هاي ويژه آبان 89 است که به زودي طراحي و اجرا مي‌شود.

پايان پيام/
 

کد خبر 355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha