ناقوس زوال آمریکای جهانخوار و صهیونیزم جهانی در13 آبان به صدا در آمد

اجتماعی:نماینده ولی فقیه دراتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان 13 آبان راروز به صدا در آمدن زوال آمریکای جهانخوار و صهیونیزم جهانی دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مناسبت فرارسیدن سالروز 13 آبان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: سیزده آبان هر سال جلوه گاه عینی مبارزه دایمی ملت مسلمان ایران با استبداد و استکبار است. در این روز مدرسه‌ای بزرگ گشوده شد که معلم بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) درس حیات بخش مبارزه با ظلم و ستم را به شاگردان آن آموخت

در بخشی از این بیانیه آمده است: از 13 آبان 1343 تا سیزده آبان سال های 57 و 58، خط نورانی استبداد سوزی و استکبار ستیزی امتداد یافت و آتش به خرمن افکند و موجودیت آنان را به مخاطره انداخت.حرکتی که امروز توفنده تر و فراگیرتر به پیش می رود و آغاز پایان محتوم استکبار و صهیونیزم را اعلام می کند.

در ادامه این پیام آمده است: در سه مناسب مهم و سرنوشت ساز 13 آبان،‌ ابتدا امام راحل از بلندای نگاه عرفانی و حماسی خود، دشمنی پایان ناپذیر اسلام و کفر را ندا داد و بر این طریق روشن، سختی های تبعید و رنج غربت را به جان خرید و پانزده سال بعد و در سالروز بزرگداشت آن خاطره‌ جاویدان دانش‌آموزان سلحشور و هوشیار با نثار خون پاک خود فصل جدیدی را در مبارزه با استبداد رژیم منحوس پهلوی گشودند و حرکت فزاینده انقلاب اسلامی را سرعتی دو چندان بخشیدند.

این پیام می افزاید: یک سال بعد، دانشجویان خط امام به صحنه آمدند و پس از مرگ استبداد ناقوس زوال آمریکای جهانخوار و صهیونیزم جهانی را به صدا در آوردند و بدین ترتیب دو قشر تأثیرگذار و نقش آفرین ‌ دانش آموز و دانشجو در تبعیت مؤمنانه و آگاهانه و در لبیک عاشقان ولی زمان خویش خط سرخ مبارزه با دشمنان را تداوم بخشیدند.

در بخش دیگری از این پیام می خوانیم: از آن پس دفاع مقدس هشت ساله شاهد حضور فعال و چشمگیر این دو قشر عزیز و آینده ساز شد و دانش‌آموزان و دانشجویان در این برهه از زمان نقش عظیم خود را در تثبیت انقلاب و نظام اسلامی ایفا کردند و به فضای پاک و زلال دفاع مقدس صفا و معنویت مضاعف دادند.

در این پیام آمده است: در همه این عرصه ها و میدان ها نقش انجمن های اسلامی دانش‌آموزان در اوج گیری انقلاب اسلامی و دفاع از دستاوردهای آن بخش روشن از تاریخ انقلاب اسلامی است، نقش ماندگاری که سوگمندانه باید گفت، به درستی و دقت به آن پرداخته نشده و حق عظیم آن گذارده نشده است.

این پیام خاطر نشان می کند: اینک در سی و سومین سالروز شهادت شهدای دانش آموز و در پاسداشت خاطره فریاد ستم سوز امام عزیر راحل مان و گرامیداشت حرکت جریان ساز دانش جویان خط امام در تسخیر لانه ی شیطان، یاد و نام و خاطره معلمان و دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و امام شهیدان را گرامی می دارم و برای همه دانش‌آموزان آینده ساز ایران اسلامی به ویژه اعضای انجمن های اسلامی دانش‌آموزان، تداوم راه نورانی آن سفرکردگان را در مسیر تحقق آرمانهای امام راحل و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی از درگاه خدامنان متعال آرزو می کنم.


پایان پیام/

کد خبر 497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha