مدیریت مدبرانه رهبری، غائله فتنه‌گران عاشورای 88 را خاموش کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مدیریت مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، غائله فتنه‌گران عاشورای 88 را خاموش کرد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، با اشاره به فتنه 9 دی در سال 88 به خبرنگار شبستان گفت: اگر رهبری عالی مقام معظم رهبری در آن شرایط حساس نبود، کشور با صدمات جبران‌ناپذیری روبه‌رو می‌شد و در حقیقت مدیریت مدبرانه ایشان، غائله فتنه‌گران نهم دی عاشورای 88 را خاموش کرد.

 

وی افزود: حمله معاندان انقلاب و اسلام به عزاداران و به آتش کشیدن پرچم‌های اباعبدالله الحسین (ع) موجب شد تا مردم با حضور خود در سطح خیابان‌ها حماسه دیگری را رقم بزنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: حضور مردم در 9 دی سال گذشته و مقابله با رگه‌هایی از جریان فتنه، نشانه بصیرت بالای عزاداران امام حسین (ع) و تیزبینی آنان بود.

 

وی با بیان اینکه سال 88 و انتخابات دهم ریاست جمهوری نمایش قدرت الهی مردم انقلاب ایران را بار دیگر بر همه جهانیان ثابت کرد، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم با گرایش‌های مختلف سیاسی و موضع‌گیری‌های مختلف اما حول محور ولایت فقیه یک حرکت استثنایی بود که در شرق و غرب دنیا چنین حرکتی بی‌نظیر بود.

 

آزادیخواه یادآور شد: شاید استکبار جهانی با ناتوی فرهنگی علیه انقلاب پیش‌بینی چنین حرکتی را نمی‌کرد اما پس از حضور مردم بار دیگر خود را در سنگر شکست قطعی دیدند که جریان جدیدی را در قالب اعتراض به نتیجه انتخابات آغاز کردند و در نهایت در عاشورای 88 عاشورای دیگری توسط یزیدیان زمان با مدیرت مستقیم آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی و با اجرای منافقان داخلی انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: به یقین نقشه‌های شوم دشمنان در عاشورای سال گذشته خلاصه نمی‌شود و بدخواهان نظام انقلاب همواره در کمین نشسته و منتظر فاصله و جدایی هستند تا ضربه خود را بر پیکر نظام وارد کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدانف با بیان اینکه مردم با فهم و درایت خود پی به ماهیت فتنه‌گران بردند، تأکید کرد:  مردم ایران اسلامی با حفظ وحدت، همبستگی و بصیرت بالای خود به راحتی می‌توانند همه توطئه‌ها را خنثی کرده و برای پیشرفت و عدالت با محوریت رهبری معظم نظام گام‌های مؤثری را بردارند.

 

پایان پیام/

کد خبر 8124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha