وقف  جانباز تنکابنی  برای حمایت از جبهه مقاومت/ خادمین امامزادگان ۱۴هزار ماسک در مازندران تولید کردند

حجت الاسلام حیدری گفت: واقف خیراندیش «تقی رسولی» یک باب منزل مسکونی خود به ارزش ۸میلیارد ریال را برای ترویج اسلام، اعتلای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوی اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت وقف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(18فروردین) از ثبت نخستین وقف جدید استان مازندران در سال99 در شهرستان تنکابن خبر داد و به خبرنگاران گفت: واقف خیراندیش «تقی رسولی» جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی خود به مساحت 182مترمربع را وقف کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: ارزش این منزل مسکونی 8میلیارد ریال است که واقف خیراندیش آن را برای توسعه و ترویج اسلام ناب محمدی، قرآن، فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت، اعتلای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوی اسلامی به رهبری ولایت مطلقه فقیه و حمایت از جبهه مقاومت وقف کرده است.

 

حجت الاسلام حیدری در ادامه با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اوقاف مازندران از ظرفیت اجتماعی بقاع متبرکه برای مقابله با این ویروس بهره گیری کرده است، افزود: کارگاه های تولید ماسک با حضور گروه های جهادی، خادمین بقاع متبرکه و بسیجیان در 12 بقعه متبرکه و امامزاده استان مازندران راه اندازی شد.

 

وی از تولید 14هزار ماسک و توزیع 6هزار بسته سلامت توسط خادمین امامزادگان در مازندران خبر داد و گفت: ماسک‌های تولیدی و بسته‌های سلامت به ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان‌های مازندران تحویل داده شد و یا بین عموم مردم در مقابل درب خانه شهروندان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام حیدری با اشاره به کمک یک میلیارد و 500 میلیون تومانی اوقاف جهت درمان بیماران کرونایی استان، اظهار کرد: از محل نیات موقوفات مازندران مبلغ 350 میلیون ریال مساعدت برای کارگاه تولید ماسک هیئت قمربنی هاشم ساری در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اوقاف مازندران مجموعا تا پایان هفته جاری 2میلیارد ریال از محل موقوفات به رزمندگان جبهه سلامت استان مساعدت می‌کند، گفت: بسته‌های سلامت شامل ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده توسط خادمین آستان مقدس امامزاده عبدالحق(ع) بهشهر، امامزاده عباس(ع) ساری، امامزاده سیدعلی(ع) و سیدمحمد(ع) ساداتشهر رامسر، امامزاده ابراهیم(ع) آمل، امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر، امامزاده سیدحسین(ع) شیرود تنکابن و امامزاده قاسم(ع) بابل تهیه و بین مردم توزیع شده است.

کد خبر 913290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha