روحانیت تا شکست کامل کرونا در صحنه  خدمت به مردم  حاضر است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به فعالیت جهادی طلاب و روحانیون در عرصه مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: روحانیت تا شکست کامل کرونا در صحنه خدمت رسانی در کنار مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(23 فروردین ماه) در مراسم معرفی مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان با قدردانی از زحمات حجت الاسلام موسوی که تاکنون سرپرستی حوزه علمیه برادران استان را عهده دار بود، حجت الاسلام احد عبدالهی را به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه برادران معرفی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ابراز امیدواری کرد که با حضور حجت الاسلام عبدالهی، از روحانیون بومی و توانمند لرستان شاهد رشد و شکوفایی روز افزون مدارس علمیه باشیم.

 

وی درادامه با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه برادران لرستان، خاطرنشان کرد: این مدارس از ظرفیت علمی، اخلاقی، تهذیبی، تبلیغی و پژوهش بالایی برخوردار هستند و همواره شاهد فعالیت طلاب در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: حوزه علمیه استان لرستان از قدمتی دیرینه برخوردار بوده و امید است با جذب جوانانی توانمند و تربیت طلابی مهذب و کارامد شاهد شکوفایی  و رشد علمی در حوزه ها باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: فعالیت جهادی طلاب و روحانیون استان در تدفین بیماران کروناییف خدمت به مردم و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم و ضدعفونی کردن معابر جای قدردانی دارد.

 

وی افزود: روحانیت در هر زمانی که نیاز بوده در کنار مردم و خدمت به مردم نقش افرینی کرده و امروز نیز درصحنه مبارزه با ویروس کرونا تا مهار این ویروس در کنار مردم خواهد بود.

کد خبر 915163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha