جوانان بروجردی یاری رسان  محرومان و نیازمندان

اصالت پور گفت: با مشارکت مردم وخیران به یاری نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا می رویم.

« حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان، اظهار داشت: موکب جوانان بروجرد در لبیک به رهنمود های رهبر معظم انقلاب به یاری نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا می رود.

 

مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد، بیان کرد: در این اقدام جوانان بروجری عضو این موکب با یاری خیران و عموم مردم در راستای رفع مشکلات نیازمندان و اقشار آسیبد دیده از بحران کرونا می شتابد.

 

 

وی ادامه داد: اولویت این طرح یاری رساندن به نیازمندان فراموش شده ایی است که تحت پوشش هیچ از یک از نهادهای حمایتی نیستند.

 

اصالت پور با بیان اینکه  جوانان بروجردی در موکب مردمی جوانان بروجرد تا رفع بحران کرونا در کنار مردم هستند، افزود: امروز جوانان این موکب در طرح های چون ضدعفونی و گند زدایی از محلات و مناظق مختلف شهر همکاری دارند.

 

وی با اشاره به راه اندازی تونل ضدعفونی خودرو توسط موکب جوانان بروجرد، افزود: این موکب در طول شبانه روز به صورت رایگان نسبت به ضدعفونی خودروها بویژه وسایل نقلیه عمومی اقدام می کند.

 

اصالت پوربا بیان اینکه مواد ضدعفونی مخصوص خودرو تهیه شده است و هیچ اثری بر روی رنگ ماشین ندارد، افزود: ضدعفونی خودرو در این تونل ضدعفونی کاملا اتوماتیک انجام می شود و هیچ فردی در معرض خطر قرار نمی گیرد.

 

وی با اشاره به ذبح قربانی در این موکب، بیان کرد: ذبح قربانی با هدف رفع گرفتاری مردم و با کمک بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد انجام شده است.

 

 

مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد بیان کرد: گوشت های قربانی بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شده است.

 

کد خبر 917604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha