۱۱ عنوان برنامه و فعالیت کانون های مساجد استان برای تحقق شعار سال تشریح شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از ۱۱ عنوان برنامه و فعالیت کانون های مساجد استان در راستای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه های کانون های مساجد در سال جاری خواهد بود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 11 عنوان برنامه و فعالیت کانون های مساجد استان در راستای تحقق شعار سال پیش بینی شده است و عمل به منویات مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه های کانون های مساجد در سال جاری خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: طبق سنوات قبل انعقاد تفاهم نامه همکاری با مراکز علمی، فرهنگی هنری، مهارتی و فنی را در راستای آموزش همگانی و فنی برای اعضای کانون های مساجد در دستور کار داریم.

 

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه و ارائه آثار و توانمندی های کانون های مساجد نیز طبق سنوات قبل در برنامه های مختلف فرهنگی در طول سال برگزار خواهد شد.

 

سقاء افزود: تعامل با مراکز دولتی و خصوصی در جهت ارائه، فروش و بازاریابی محصولات تولیدی مشاغل خانگی اعضای کانون های مساجد به ویژه در مناطق روستایی و محروم از دیگر برنامه های عملیاتی کانون های مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: از ظرفیت های فضای مجازی در راستای عرضه، معرفی و اطلاع رسانی محصولات تولیدی و توانمندی های بچه های مسجد و فرهنگ سازی شعار سال استفاده خواهد شد.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: بازدید از مراکز علمی و برگزاری مسابقه های فرهنگی هنری با موضوع تحقق شعار سال نیز از دیگر برنامه های انجام شده خواهد بود.

 

سقاء یادآور شد: تقدیر و تجلیل از کارآفرینان مسجدی، برگزاری مشاوره های حقوقی، خانواده و کارآفرینی و سخنرانی در جهت فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی و پرهیز از تجمل گرایی از برنامه هایی است که با مشارکت اساتید، مربیان تربیتی و امام جماعت انجام خواهد شد.

کد خبر 917635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha