جهش تولید، کشور را در برابر تحریم های اقتصادی واکسینه می کند

«مصطفی طاهری» گفت: همه ما باید با تمام توان برای تحقق شعار جهش تولید تلاش کنیم تا کشور را در برابر تحریم‌های اقتصادی، واکسینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، منتخب مردم زنجان و طارم در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری های سال از سوی رهبری می توان به اهمیت تقویت بخش اقتصادی پی برد.

 

مصطفی طاهری با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که تحول اقتصادی در استان ایجاد می‌کنند اجرا شود، افزود: اعتبارات مالی به پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ تا ۹۰ درصد دارند اختصاص یابد.

 

به گفته وی، همه ما باید با تمام توان برای تحقق شعار جهش تولید تلاش کنیم تا کشور را در برابر تحریم‌های اقتصادی، واکسینه کنیم.

 

طاهری با تاکید براینکه در راستای تحقق شعار سال باید جهاد گونه و با برنامه وارد عرصه شد، ادامه داد: برای تحقق شعار جهش تولید باید برنامه‌ها قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در کشوری مثل ترکیه صدور مجوز برای انجام فعالیت اقتصادی ۴۸ ساعت است ولی در ایران ۴ ماه طول می‌کشد و این امر در تضاد با توسعه و جهش تولید است.

 

وی یاد آورشد: نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۱ سال گذشته خود تاکنون با توطئه‌های مختلف مواجه بوده است ولی با تمام این فشارها، ملت ایران عزت خود را حفظ کرده و مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال نقش بسزایی در شکست نقشه‌های شیطانی دشمنان داشته است.

 

کد خبر 917806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha