آزمون دانش آموزان پایه دوازدهم تا اواخر خرداد برگزار می شود/ احتمال عدم برگزاری آزمون حضوری برای دیگر مقاطع تحصیلی

گوهری راد گفت: آزمون دانش آموزان پایه دوازدهم به شکل حضوری در اواخر خردادماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» امروز (چهارشنبه 3 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون تنها برای برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم تصمیم گیری شده است و آزمون این دانش آموزان به شکل حضوری برگزار می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: احتمال این وجود دارد که مابقی دانش آموزان یا به صورت غیرحضوری و یا از طریق شبکه اجتماعی شاد ارزیابی شوند و در هر صورت باید در ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری کلاس حضوری تصمیم گیری شود.

 

گوهری راد بیان کرد: در اردیبهشت ماه پایان تحصیلی پایه دوازدهم را خواهیم داشت و تا اواخر خرداد امتحانات نهایی پایه دوازدهم آغاز می شود.

 

وی یادآور شد: با توجه به زمان هایی که برای کنکور اعلام شده تا دهه سوم تیرماه آموزش و پرورش آمادگی لازم برای برگزاری کنکور خواهد داشت و باز به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا بر می گردد که آیا این آزمون برگزار می شود یا خیر.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تاکید کرد: اهتمام آموزش و پرورش بر این است که تمام محتوای کتاب درسی به صورت مجازی به دانش آموزان تدریس شود و اینکه برگزاری کلاس ها به صورت حضوری چه زمانی ادامه خواهد یافت مواردی است که باید در ادامه کار در کشور تصمیم گیری شود.

 

 

کد خبر 919385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha