تشریح ویژه‌برنامه های هفته کارگر در اندیمشک

حسینی با اشاره به فرا رسیدن هفته کارگر گفت: همزمان با این هفته برنامه‌های مختلفی ویژه کارگران و خانواده‌های آنها در اندیمشک اجرا می‌شود.

«سید ناصر حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اندیمشک، با اشاره به نقش کارگران در اقتصاد و تولید اظهار کرد: با توجه به اهمیت جایگاه کارگران در عرصه اقتصاد و تولید، این قشر از جامعه می‌توانند نقش بسزایی در تحقق اهداف جهش تولید داشته باشند.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک از اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در جامعه کار و تولید خبر داد و افزود: این امر باعث می‌شود که کارگران به همراه سایر اقشار جامعه از بحران ویروس کرونا به سلامت عبور کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ۵ تا ۱۲ اردیبهشت به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده تصریح کرد: همزمان با این هفته برنامه‌های مختلفی ویژه کارگران و خانواده‌های آنها در اندیمشک اجرا می‌شود.

 

حسینی به برنامه‌های برنامه‌ریزی شده جهت اجرا در هفته کارگر اشاره کرد و ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا و بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از طریق فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی و عکس برتر، برنامه معرفی کارگر و کارآفرین نمونه از طریق فضای مجازی و ضبط برنامه با حضور مجریان صدا و سیما، دیدار با کارگران شرکت‌ها و نصب بنر و آذین‌بندی شرکت‌ها و مجموعه‌های کارگری از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کارگر در اندیمشک هستند.

 

وی با بیان اینکه اقداماتی از جمله ضدعفونی و گندزدایی در جهت مبارزه با ویروس کرونا در حال انجام هستند خاطر نشان کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه و در قالب مشارکت با سپاه، به توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان می‌پردازد.

 

کد خبر 919626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha