افزایش ظرفیت فارس برای میزبانی رقابت های ورزشی با افتتاح ورزشگاه بزرگ لامرد

کامیاب گفت: با افتتاح ورزشگاه بزرگ «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» در لامرد، استان فارس برای میزبانی مسابقات رشته های ورزشی مختلف، توانمندتر شده و از ظرفیت بیشتری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدرعلی کامیاب»، امروز (پنج شنبه 4 اردیبهشت) با ابراز خرسندی از افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب فارس، گفت: افتتاح این مجموعه ورزشی بزرگ در شهرستان لامرد که از سال 94 کلنگ ساخت آن به زمین خورد، اقدام مطلوبی برای افزایش سرانه ورزشی به شمار می رود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با تقدیر از حضور رئیس جمهوری، وزیر ورزش و جوانان  و مسئولان استان به صورت ویدئو کنفرانس در این مراسم افتتاحیه، عنوان کرد: افتتاح مجموعه بزرگ ورزشی «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» با اعتبار 50 میلیارد تومانی و مساحت 30 هزار متر مربعی، فضاهای ورزشی متعدد در رشته های ورزشی مختلف را در شهرستان لامرد ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس، اکنون امکان برگزاری مسابقات در سالن های مختلف ورزشی این ورزشگاه نیز وجود دارد و سالن ورزشی چند منظوره آن نیز دارای سه هزار و 360 متر مربع مساحت است.

کامیاب تصریح کرد: با افتتاح این ورزشگاه بزرگ، استان فارس برای میزبانی مسابقات رشته های ورزشی مختلف، توانمندتر شده و از ظرفیت بیشتری برخوردار است.

 

کد خبر 919669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha