مجالس و فعالیت‌های قرآنی در رمضان امسال با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرا خواهد شد

حجت‌الاسلام سروستانی گفت: در ماه رمضان امسال فعالیت‌های تبلیغی بر اساس استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواهد بود و منابر، مجالس و فعالیت‌های قرآنی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرا خواهد شد.

«حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر بیان کرد: در آستانه ماه میهمانی خدا به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر، استودیوی مجازی ویژه ماه مبارک رمضان با هدف تولید محتوای فاخر فرهنگی و مذهبی برای ارائه در فضای مجازی راه اندازی شد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت مقابله با این بیماری و جلوگیری از تجمعات جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس در ماه مبارک رمضان امسال اجتماع تبلیغی نخواهیم داشت، ادامه داد: استودیوی مجازی ویژه ماه مبارک رمضان سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر به منظور تولید محتوای کیفی و مطلوب قابل انتشار در فضای مجازی آغاز به فعالیت کرده است.

 

حجت‌الاسلام سروستانی با تاکید بر اینکه اقشار مختلف فرهنگی و همچنین شبکه های تبلیغی و جامعه قرآنی در موقعیت‌های گوناگون و همچنین شرایط به وجود آمده در کشور به سبب شیوع ویروس کرونا، دارای جایگاه ویژه ای می باشند و می توانند به خوبی ایفای نقش کنند، اضافه کرد: در این استودیو با بهره‌ گیری از ظرفیت اساتید برجسته قرآنی و همچنین مبلغین و روحانیون صاحب سبک و توانمند عرصه تبلیغ محتواهایی در زمینه ترویج فرهنگ دینی و فضائل ماه مبارک رمضان تولید خواهد شد.

 

وی به برنامه های تولیدی از استودیوی مجازی ویژه ماه مبارک رمضان سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: ضبط برنامه‌هایی همچون شرح دعای ابوحمزه ثمالی، تفسیر ادعیه روزانه ماه مبارک و بیان دیدگاه‌های قرآنی در موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و تهیه کلیپ‌هایی کوتاه محتوی مفاهیم فوق با قابلیت ارائه در فضای مجازی از جمله برنامه‌هایی است که ماه مبارک رمضان امسال انجام خواهد شد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: در ماه رمضان امسال فعالیت‌های تبلیغی بر اساس استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواهد بود و منابر، مجالس و فعالیت‌های قرآنی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرا خواهند شد.

 

کد خبر 919683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha