اجرای طرح ۹ هزار ختم روزانه قرآن در دشت‌آزادگان

حجت‌الاسلام سواری گفت: طرح هسته‌های قرآنی به‌منظور اجرای ۹ هزار ختم قرآن کریم به‌صورت روزانه در ماه مبارک رمضان در شهرستان دشت‌آزادگان برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام احمد سواری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: طرح هسته‌های قرآنی به‌منظور اجرای 9 هزار ختم قرآن کریم به‌صورت روزانه در ماه مبارک رمضان در شهرستان دشت‌آزادگان برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشت‌آزادگان ادامه داد: در این طرح با همکاری 300 نفر از مومنین و قاریان قرآن این شهرستان هسته‌های 30 نفره برای تلاوت یک ختم کامل قرآن کریم تشکیل می‌شود که جمعا روزانه 9 هزار ختم قرآن تلاوت خواهد شد.

 

وی با اشاره به طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی عنوان کرد: برگزاری جلسات قرآن به‌صورت عمومی منوط به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، اما این اداره در ماه مبارک رمضان طرح‌های خود را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

 

حجت‌الاسلام سواری بیان کرد: طرح‌های تشویقی برای برگزارکنندگان ختم‌های قرآنی در منازل تهیه شده که در پایان ماه مبارک رمضان و در صورت عادی شدن شرایط کمک هزینه سفر مشهد مقدس در اختیار شرکت‌کنندگان در این طرح قرار خواهد گرفت.

 

وی در خصوص برگزاری احیای شب‌های قدر ابراز کرد: با ستاد مبارزه با کرونا در دشت‌آزادگان صحبت‌هایی صورت گرفته است که در صورت موافقت و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌توان احیای شب‌های قدر را در سالن فوتسال و با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کرد.  

 

کد خبر 919900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha