برگزاری مسابقه قرآنی «اقرأ» همزمان با ماه مبارک رمضان در فومن

نیک‌انجام از برگزاری مسابقه قرآنی «اقرأ» همزمان با ماه مبارک رمضان در فومن خبر داد.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال امکان برگزاری جلسات حضوری قرآن کریم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن نیست.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه در این راستا به همت انجمن قرآن وعترت(ع) این اداره مسابقه قرآنی «اقرأ» در این شهرستان برگزار می‌شود افزود: این مسابقه از دیروز(شنبه،۶ اردیبهشت) به صورت مجازی آغاز شد.

 

وی گفت: قاریان و علاقه‌مندان به رشته قرائت می‌توانند فیلم کوتاه یک دقیقه‌ای از تلاوت خود را تا سوم خردادماه جاری به دبیرخانه انجمن قران و عترت(ع) به نشانی ایمیلfuman@farhang.gov.ir  ارسال کنند.

 

نیک‌انجام با بیان اینکه این مسابقه در ۲ رده سنی نوجوانان (زیر ۱۸سال) و بزرگسالان (بالای ۱۸سال) برگزار می‌شود تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم هر رده سنی و همچنین به یک قاری برگزیده نیز جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری مسابقات قرآن راه‌گشایی برای افراد مختلف جامعه و انس هرچه بیشتر آنان با این مصحف شریف است.

 

وی با بیان اینکه قرآن برای ابعاد فردی و اجتماعی حرفی برای گفتن دارد اظهار دارد: هدف ما از برگزاری مسابقات قرآن این است که گزاره‌های کلام الهی پناهگاه زندگی ما قرار گیرد.

کد خبر 920238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha