مدیریت اقتصادی دوران پساکرونا نیاز به تدابیر جدی دارد

طالبی ابراز کرد: بار اصلی تحقق شعار سال بر عهده حوزه اقتصادی بوده و این موضوع اهمیت و سنگینی بار مسئولیت مدیران این عرصه را دو چندان می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد علی طالبی» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد که در محل سالن حمیدیا استانداری برگزار شد بیان کرد: بار اصلی تحقق شعار سال بر عهده حوزه اقتصادی بوده و این موضوع اهمیت و سنگینی بار مسئولیت مدیران این عرصه را دو چندان می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت اقتصادی دوران پساکرونا نیاز به تدابیر جدی در این عرصه دارد عنوان کرد: برای هرکدام از 30 مورد اولویت های ابلاغ شده از سوی وزیر کشور به استان‌ها در راستای جهش تولید، باید متولی و کارشناسی در حوزه اقتصادی استانداری تعیین شود و گزارش ماهیانه اقدامات خود را به منظور تحقق این موارد ارائه دهند.

استاندار یزد اظهار داشت: کمیته ای برای تدوین راهکارهای استانی و ملی به منظور مقابله با آثار و تبعات این بیماری بر اقتصاد استان در معاونت اقتصادی تشکیل شده است.

وی یادآور شد: دفتر امور اقتصادی باید به منظور افزایش امنیت معیشتی مردم با تسلط بر امر تنظیم بازار به مرجع هرگونه تصمیم گیری در ستاد تنظیم بازار استان تبدیل شود.

لازم به ذکر است که در پایان این برنامه؛ «محمد زاده رحمانی» به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد معرفی شد.

کد خبر 920814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha