رسانه ملی در جهت رونق تولید برنامه سازی کند

نیکفر با اشاره به این سخنان مقام معظم رهبری که «برای کارهای خودمان باید پیوست فرهنگی داشته باشیم»، گفت: رسانه ملی می تواند از برنامه‌هایی همچون «میدون» به عنوان یک پیوست فرهنگی در راستای تشویق جامعه به اشتغال‌زایی و کارآفرینی بهره ببرد.

«ذبیح‌الله نیکفر لیالستانی» در مورد نقش رسانه ها در تحقق شعار ملی به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، گفت: در حوزه فرهنگی ما باید از ظرفیت رسانه ملی و همه رسانه‌های گفتاری و نوشتاری برای کمک به اقتصاد و رونق تولید در کشور بهره بگیریم. در این بین رسانه ملی نقش مهمی برعهده دارد.

 

سخنگوی فراکسیون گردشگری و صنایع دستی مجلس دهم اظهار داشت: رسانه ملی با ساخت برنامه‌هایی در حوزه کارآفرینی و با دعوت از صاحبنظران، افراد موفق و متخصصان در حوزه‌های مختلف می‌تواند نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه داشته باشد و افراد را تشویق به حضور در میادین کار و فعالیت و خلق دستاوردهای کارآمد کند.

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه سازی در حوزه کارآفرینی و اهمیت تولید داخلی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «برای کارهای خودمان باید پیوست فرهنگی داشته باشیم». رسانه ملی می تواند از برنامه‌هایی همچون میدون  به عنوان یک پیوست فرهنگی در راستای تشویق جامعه به تولید، اشتغال‌زایی و کارآفرینی بهره ببرد. یک پیوست فرهنگی کار همین است که در رسانه‌ها از افراد موفق دعوت کنیم، برای آنها برنامه داشته باشیم، در تولیدات فرهنگی حتما نقش کار و تلاش را برجسته کنیم، از افراد برجسته کلیپ تهیه کرده و در رسانه‌ها منتشر کنیم . با این کار مردم می توانند از این افراد موفق الگو بگیرند.

 

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابزارهای تشویقی در خصوص جذب جوانان به حوزه تولید اهمیت بسزایی دارد، عنوان کرد: مهمترین بحث در حوزه اقدامات فرهنگی برای اینکه مردم را به کار دعوت و فرهنگ کار را ترویج کنیم تا اقشار مختلف به ویژه جوانان فعال ما به اشتغال و کارآفرینی روی آورند، وجود مشوق‌های لازم و آموزش صحیح است.

 

نیکفر لیالستانی اشتغال‌زایی و حمایت از کارآفرینی در شرایط کنونی کشور را مهم و ضروری دانست و افزود: در حال حاضر همه ما باید توان خود را در معرفی عرصه‌های جدید کار و فعالیت به کار گیریم تا بتوانیم به موفقیت در حوزه تولید دست یابیم. به خصوص اینکه در زمانی به سر می‌بریم که مورد تحریم قرار گرفتیم و برای پاسخ به این تحریم‌ها نیاز به کار، تلاش و کوشش و ورود مردم همیشه در صحنه به میدان تولید و اشتغال داریم.

 

نماینده مردم لاهیجان در مجلس دهم خاطر نشان کرد: مثل همه میادین دیگر هر جا مردم وارد شدند با موفقیت‌های چشمیگری روبرو شدیم. در حوزه اقتصاد و توسعه و رونق تولید نیز بی‌گمان با ترغیب و تشویق جوانان خواهیم توانست به شکوفایی و استقلال اقتصادی برسیم، اما الزاما در این راستا همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید برای کارهای خودمان باید پیوست فرهنگی داشته باشیم.

 

 

   
     
           
کد خبر 923641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha