کرسی تلاوت قرآن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود

کرسی تلاوت قرآن کریم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت امام حسین(ع) مسجد جامعه سیه سیران برگزار می شود.

«پروین قبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: کرسی تلاوت قرآن کریم  به مناسبت ماه مبارک رمضان به دلیل شیوع کرونا با عنوان "با قرآن در خانه بمانیم"، برگزار می شود.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا ادامه داد: این برنامه قرآنی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جلفا و با همکاری کانون فرهنگی و هنری حضرت امام حسین(ع) مسجد جامعه سیه سیران و موسسه قرآنی حضرت ولیعصر (عج) جلفا  برگزار خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه قرآنی با هدف  استفاده از فضای مجازی جهت بروز و نمود فعالیت های قرآنی خانوادگی، استفاده صحیح از تلفن همراه در کنار یادگیری قرآن، جمع آوری آثار شایسته از کودکان و نوجوانان در رشته های قرآنی  و شناسایی کودکان و نوجوانان علاقه مند و توانمند در حوزه قرآنی برگزار می شود.

قبادی در خصوص نحوه شرکت در این کرسی تلاوت تصریح کرد: خواهران در رشته ترتیل خوانی و برادان در رشته ی تحقیق تا عید سعید فطر فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند و به قاریان برتر جوایزی اهدا خواهد شد. 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا در ادامه با اشاره به نحوه ی ارسال آثار گفت: علاقه‌مندان در محدوده ی سنی 4 تا 18 ساله می توانند قرائت خود از جزء 30 قرآن کریم را (4 سطر از قرآن عثمان طه ) به صورت  کلیپ صوتی و تصویری  به شماره همراه 09141933419 از طریق  پیام رسان تلگرام ارسال کنند.

 

کد خبر 926374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha