مردم در شب های قدر نیایش های فردی را فراموش نکنند

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه به علت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا مراسم شب های قدر در مساجد برگزار نمی شود، گفت: از مردم می خواهیم به جای حضور در تجمعات به انجام نیایش های فردی بپردازند.:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«سید محسن موسوی»، امروز(23 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم شب‌های قدر که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: مراسم ویژه شب‌های قدر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم در پلدختر برگزار نخواهد شد.

 

امام جمعه پلدختر افزود: علی رغم میل باطنی مبنی بر بهره بردن از فیوضات شب‌های قدر و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و وضعیت شهرستان پلدختر و به ویژه با استناد به نظر کارشناسان بهداشت و درمان مراسم شب های قدر در این شهر برگزار نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هرگونه تجمع ممکن است در چنین شرایطی منجر به شیوع بیشتر ویروس کرونا شود و برای مردم خطرسازتر باشد، مراسم شب قدر در هیچ کدام از مساجد شهری و روستایی برگزار نمی شود و از مردم می خواهیم از برگزاری هرگونه مراسمی خودداری کنند.

 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: با تبعیت از دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا و استفاده از خردجمعی، تصمیم بر عدم برگزاری مراسم شب‌های قدر در پلدختر و تأکید بر نیایش‌های فردی گرفته شده است.

 

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش در سانحه اخیر، افزود: مردم پل‌دختر هیچگاه فداکاری‌های نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان سیل سال گذشته که ظرف کمتر از ۷۲ ساعت با نصب پل شهدای هفتم تیر اقدام به برقراری ارتباط مردم کردند، را فراموش نخواهند کرد.

کد خبر 927999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha