توزیع ۳ هزار تبرکت حسینی در سفره افطاری عاشقان حسینی نکا

پورقربان گفت: همزمان با شب شهادت امام علی(ع) ۳ هزار تبرکت حسینی در سفره افطاری عاشقان حسینی نکا، درقالب افطاری ساده در رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه توزیع شد.

« نقی پورقربان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طرح جهادی توزیع ۳ هزار تبرکت حسینی در سفره افطاری عاشقان حسینی نکا به همت موکب انصارالحسین(ع) نکا در راستای کمک مومنانه و عمل به فرامین رهبری و درقالب رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه و کمک به محرومان اجرایی شد.

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا افزود: با کمک خیران و نیکوکاران اطعام دهی نیازمندان در شب شهادت امام علی(ع) در 21 ماه مبارک رمضان فعال و غذای افطاری ساده طبق دستورالعمل های بهداشتی در بین افراد توزیع شد.

وی اظهار کرد: این اطعام دهی ساده برای کمک به افراد نیازمند، کم برخوردار و خانواده هایی که دراثر شیوع ویروس کرونا، آسیب دیده اند در نکا تهیه و در شب شهادت امام علی(ع) توزیع شده است.

پور قربان افزود: موکب انصارالحسین(ع) نکا همزمان با شیوع کرونا، فعالیت خود را به منظور مبارزه با این بیماری با تولید ماسک و دستکش و توزیع مواد ضدعفونی کننده آغاز و همچنان در میدان است.

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا گفت: در نخستین مرحله رزمایش مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه 313 بسته معیشتی به همت موکب انصارالحسین(ع) نکا توزیع شد.

کد خبر 928842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha