آیین احیای شب ۲۳ ماه رمضان توسط کانون عدل در مسجد جامع چلگرد برگزار شد

فرامرزی گفت: آیین معنوی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان شامگاه شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط کانون فرهنگی هنری عدل در مسجد جامع شهر چلگرد برگزار شد.

«زهرا فرامرزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آیین معنوی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان شامگاه شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط کانون فرهنگی هنری عدل در مسجد جامع شهر چلگرد برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع شهر چلگرد ادامه داد: در این آیین که توسط کانون فرهنگی هنری عدل در مسجد جامع شهر چلگرد برگزار شد، مردم تا سحرگاه با قرائت ادعیه مختلف به خصوص مجیر و جوشن کبیر، عزت و اقتدار نظام اسلامی و طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری را خواستار شدند.

 

وی افزود: مردم در آیین معنوی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با سر گذاشتن کلام وحی، اقامه نمازهای مستحبی و قرائت قرآن به درگاه خدا راز و نیاز کردند.

 

فرامرزی به حضور جوانان در مراسم شب های قدر اشاره کرد و گفت: جوانان با حضور در مسجد جامع چلگرد مراسم شب های قدر را از شبکه های اجتماعی به صورت زنده پخش کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع شهر چلگرد ادامه داد: این مراسم با حضور امام جماعت مسجد که سخنران آیین معنوی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان بود برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 929354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha