مراسم معنوی سومین شب از لیالی قدر پر شورتر از گذشته در مساجد سرتاسر استان آذربایجان غربی برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: مراسم سومین شب از لیالی قدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پر شورتر از گذشته در مساجد و مصلی های سرتاسر این استان برگزار شد.

«حجت‌الاسلام و المسلمین محمد داداش زاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت:سومین شب از لیالی قدر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در ۱۲۷ مسجد و مصلی سرتاسر استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان داشت: خداوند سبحان را شاکریم که با همکاری صمیمانه مسئولان، روحانیون، هیئت امنای مساجد و مردم مومن و فهیم این استان، لیالی معنوی قدر با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مساجد و اماکن مذهبی بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

وی ادامه داد:  طرح رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه مردم به حول و قوه الهی این موضوع از آغاز شیوع ویروس کرونا آغاز شده و اکنون نیز با جدیت در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام داداش زاده در پایان سخنان خود با باشاره به فعالیت‌های تبلیغی روحانیون در طول ماه‌های اخیر بخصوص ماه مبارک رمضان با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی دنبال می‌شود، تصریح کرد: ائمه جماعات مساجد، روحانیون و مبلغین دینی با حضور پررنگ خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وظیفه مهم تبلیغی خود را بی وقفه دنبال می‌کنند.

کد خبر 929704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha