آزادی یک زندانی به همت مجتمع فرهنگی امام علی(ع) همدان

صیفی گفت: هیئت‌امنای این مجتمع با همکاری خیرین توانستند با جمع‌آوری ۷۵میلیون تومان، زمینه آزادی یک زندانی با جرم غیر عمد را در نیمه ماه مبارک رمضان فراهم کنند.

«حامد صیفی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: یکی از آئین‌های نیک ماه مبارک رمضان، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) است.

روابط عمومی مجتمع فرهنگی،مذهبی امام علی(ع) همدان افزود: در همین راستا، هیئت‌امنای این مجتمع با همکاری خیرین توانستند با جمع‌آوری 75میلیون تومان، زمینه آزادی یک زندانی با جرم غیر عمد را در نیمه ماه مبارک رمضان فراهم کند.

صیفی با اشاره به اینکه این زندانی 42 ساله بوده و به دلیل ورشکستگی مالی 6 سالی را در زندان به سر می‌برد گفت: هزینه آزادی این زندانی به همت هیئت‌امنای مجتمع فرهنگی امام علی(ع) تأمین شد.

وی اشاره‌ای به پویش «جایگاه بهشتی» به همت موسسه خیریه بیت‌الاحزان فاطمه (س) داشت و گفت: در این پویش قرار بود آن دسته از خانواده‌هایی که عزیزان خود را به دلیل کرونا از دست داده و موفق به برگزاری مراسم ختم و خیر اموات نشده‌اند در صورت تمایل هزینه‌های این مراسم را جهت طبخ و توزیع غذای گرم در میان نیازمندان در اختیار این مجموعه‌ قرار دهند.

روابط عمومی موسسه خیریه بیت‌الاحزان ادامه داد: متأسفانه این طرح به دلیل عدم شناسایی کامل خانواده‌های عزادار از کرونا با موفقیت اجرا نشد و تنها 3 خانواده ما را در اجرای پویش «جایگاه بهشتی» یاری نمودند.

وی گفت: در همین راستا این هزینه‌ها که توسط خانواده‌های عزادار از کرونا و خیرین تهیه‌شده بود برای مشارکت در طبخ و توزیع غذا در میان نیازمندان به جامعه ایمانی مشعر که فعال در این زمینه است اهدا شد.

صیفی گفت: این موسسه با هزینه‌های پرداختی به جامعه ایمانی، توانست در سه شب 19، 21 و 23 ماه رمضان و همچنین 2 وعده سحر در روز‌های 15 و ماه مبارک، غذای گرم در میان نیازمندان توزیع کند.

وی گفت: این موسسه با همکاری هیئت رزمندگان استان توانست در این ایام 570 پرس غذا در میان معلولین آسایشگاه حضرت ابوالفضل(ع) توزیع کند،برای عید سعید فطر نیز طبخ و توزیع همین تعداد غذا به همراه برگزاری جنگ شادی در این آسایشگاه در دستور کار موسسه قرار دارد.

 

 

 

 

کد خبر 930158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha