مومنان سنت های پیامبر (ص) را در روزهای آخر ماه مبارک رمضان به جای آورند

امام جمعه شهر عنبران با تاکید بر اینکه روزهای آخر ماه مبارک رمضان ایام پرفیضی است، گفت: مومنان اعتکاف و شب زنده داری که از سنت پیامبر (ص) در روزهای آخر ماه مبارک رمضان بود را به جای آورند.

افندی «سید یاور مرادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مومنان روزه دار آئین های اعتکاف و شب زنده داری که از سنت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در روزهای آخر ماه مبارک رمضان بود را به جای آورند.

 

امام جمعه شهر عنبران تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) در ده شب آخر ماه مبارک رمضان با اعتکاف و اقامه شب نماز این ایام را سپری می کرد و روزه داران نیز این سنت های فراموش نکنند.

 

وی خاطر نشان کرد: زیارت اهل قبور که از آئین های هر ساله عموم مردم همزمان با عید سعید فطر است نیز باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی همراه باشد تا در این روزهای شیوع بیماری کرونا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.

 

افندی مرادی یادآور شد: کادر درمانی استان زحمات بسیاری را در این روزهای کرونایی متحمل شده اند و مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا همت بیشتری داشته باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) افزود: امیدواریم به حول قوه الهی پس از نابودی این بیماری در سطح جامعه شاهد انجام آداب و رسوم خود در آئین های ملی و مذهبی خود باشیم.

 

افندی مرادی اعلام داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی یک وظیفه عمومی است و از همه روزه داران و مومنان درخواست می شود تا وظیفه خود را در قبال این بیماری به خوبی انجام دهند.

کد خبر 930269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha