برگزاری نماز جمعه و مراسم روز جهانی قدس در مسجد جامع ماسال

پورحضرت از برگزاری نماز جمعه و مراسم روز جهانی قدس در محوطه مسجد جامع ماسال خبر داد.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: ابتکار بابصیرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، باعث شد بیت‌المقدس برای همیشه در تاریخ ماندگار و سربلند بماند و دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

 

فرماندار ماسال افزود: هدف از نامگذاری روز قدس به ابتکار حضرت امام خمینی(ره)، ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان جهان و اقدام امام راحل در راستای جهانی کردن مسئله فلسطین بود.

 

وی با بیان اینکه نماز جمعه و مراسم روز جهانی قدس در محوطه مسجد جامع ماسال برگزار می‌شود گفت: این مراسم روز جمعه(۲ خرداد) ساعت ۱۳ پس از پخش زنده سخنان مقام معظم رهبری در شبکه‌های ملی و همزمان با اذان ظهر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

پورحضرت تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه در پایان نماز جمعه راهپیمایی برگزار نمی‌شود و برای حمایت از مردم فلسطین و گرامیداشت روز قدس و استکبارستیزی از رژیم صهیونیستی در همان مکان شعار داده و قطعنامه خوانده می‌شود.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: در مقابل درب‌های ورودی مسجد اکیپ‌های بهداشتی از شبکه بهداشت و هلال احمر استقرار پیدا می‌کنند و تمامی افراد نمازگزار با دستگاه تب‌سنج کنترل می‌شوند و همچنین محل مورد نظر قبل و بعد از حضور مومنین ضدعفونی می‌شود.

 

وی اظهار کرد: به دلیل رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مومنان روزه‌دار قبل از آمدن به نماز جمعه، با وضو در مسجد حاضر شوند، مهر و سایر وسایل مورد نیاز شخصی را حتما همراه خود داشته باشند و از ماسک و دستکش استفاده کنند.

 

کد خبر 931054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha