عرصه فضای مجازی در روز قدس بر ویروس منحوس صهیونیستی تنگ می شود

آیت الله عبادی گفت: امسال اگرچه به خاطر بیماری کرونا حضور فیزیکی در روز قدس نخواهد بود، اما دنیا عرصه فضای مجازی را بر علیه ویروس منحوس صهیونیستی تنگ خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (یکم خرداد) در دیدار با اعضای ستاد برگزاری مراسم روز قدس در خراسان جنوبی اظهار کرد: با همه توطئه های سختی که در حال انجام است، اما بیداری اسلامی پیروزی نهایی را رقم خواهد زد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اینکه اروپایی ها وارد خاک امریکا شدند و بعد به دروغ ادعای فتح این قاره را مطرح کردند، افزود: حدود ۱۰۰ میلیون برآورد جمعیت آمریکای آن روز بوده و دارای تمدنی بوده اند، ۸۰ میلیون از این مردم را اروپایی های رذل وقتی راه پیدا کردند قتل عام کرده و روی قبر آنها ایالات متحده را ساختند.

 

وی ادامه داد: اروپایی ها امروز درصدد سلطه بر جهان هستند و اشغال خاک فلسطین نظیر  خوابی بوده که برای خاک قاره آمریکا دیدند و اکنون این خواب را برای قاره آسیا و کشورهای اسلامی هم دیده‌اند و این اقدامشان هدفمند است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه خواب اروپایی ها برای اشتغال فلسطین و تسلط بر افریقا آشفته شده است، گفت: اما در هر مقطعی آنچه که از دست مستکبرین جهان ساخته بوده است، مخصوصا بعد از جنگ جهانی دوم و سلطه آنها در کشورهای مختلف و بسیاری از کشورهای اسلامی، تا توانسته اند دست به هر جنایتی زده اند، لذا بحث یک کشور و دو کشور نیست، بلکه آنها خوابی که برای آمریکا دیده اند را برای کل جهان دیده اند و هیچ انسانی از شر آنها در امان نیست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مستکبرین جهان نسبت به مسلمانان به دلیل اینکه حرفی برای گفتن دارند و دارای قدرت هستند، حساسیت بیشتری دارند همچنان که نسبت به شیعه حساسیت‌شان بیشتر است.

 

وی با بیان اینکه جنایات مستکبرین جهان را با قلم، بیان و هنر نمی توان بازگو کرد، افزود: دزدان بین المللی برای سلطه بر جهان از هیچ جنایتی ابایی ندارند و با استفاده از مکر، حیله، جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی به دنبال اهداف خود هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مستکبرین ابتدا با نام تمدن وارد بر کشورها می شوند، گفت: آنها بر روی وحشی ترین نوع سلطه ی خود، نام تمدن را می گذارند و دروغ برای آنها بهترین ابزار است که از آن همیشه استفاده می کنند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز ترامپ به عنوان سمبل دروغگویی مطرح است، تصریح کرد: روزی که انگلیس کلید قدس را به صهیونیست ها داد این جمله را مطرح کرد که «سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین»؛ اما این دروغ بسیار بزرگی است چرا که قدس مکانی بوده که هیچگاه بدون جمعیت نبوده است.

 

وی ادامه داد: با این دروغی که مستکبرین جهانی گفته اند یعنی «سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین»، ابلیس باید بازنشست شود.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: چند روز قبل کشور آلمان تروریست را اینگونه معنی کرد که اگر هر کس اشغالگران صهیونیست را به رسمیت نشناسد، تروریست است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: هنگامی که ما خواب بودیم، این دزدان بین المللی، برای تصرف بر جهان، سازمان بین الملل، شورای امنیت، حقوق بشر و جامعه جهانی ساختند اما پیشگویی شده است که بیداری اسلامی در حال استارت خوردن است.

 

وی گفت: امسال اگرچه به خاطر بیماری کرونا حضور فیزیکی در روز قدس نخواهد بود، اما دنیا عرصه فضای مجازی را بر علیه ویروس منحوس صهیونیستی تنگ خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز وقت بیداری است و قراین و شواهد نیز همین را حکایت می کند و طرح و برنامه شما نیز همین است.
 

آیت الله عبادی بیان کرد: انسان های آزادی خواه امروز صهیونیست که سمبل دزدان بین المللی است را به عنوان جنایتکار می شناسند.
 

وی در پایان گفت: امسال وارد صحنه جدیدی می شویم که امیدواریم این صحنه برای انسان ها در جهت ویروس زدایی صهیونیستی، یک پیروزی به ارمغان آورد.

 

کد خبر 931058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha