آزادی قدس شریف فراموش ناشدنی است

امام جمعه شیروان گفت: با فرمان حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شد تا در این روز مردم انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کنند و بگویند: آزادی قدس شریف فراموش ناشدنی است.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه روز قدس روز اعلام انزجار مردم ایران از استکبار جهانی است، اظهار داشت: با این دستور امام خمینی (ره) هرساله تمامی مردم دنیا چشم به حرکت ملت ایران در روز قدس دوخته‌اند.

 


امام جمعه شیروان با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای تبیین اهداف روز قدس استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: امسال روز قدس متقارن با روز آزادسازی خرمشهر شده که تقارن این دو روز با یکدیگر برای مردم یک ویژگی خاص و منحصر به فرد دارد چراکه با یاری خدا و همت دو لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) و همچنین لشکر ۸ نجف اشرف آزادسازی خرمشهر محقق شد.

 


حجت الاسلام تکمیلی تصریح کرد: بازتاب جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اعلام مواضع ملت مظلوم فلسطین می‌بایست توسط رسانه‌ها مطرح شود تا به دنیا نشان دهیم قدس فراموش نخواهد شد.

 


وی بابیان اینکه سردادن ندای لبیک یا مهدی ساعت ۲۱ شب نیمه شعبان نمونه‌ای از همدلی مردم در شرایط کرونا بود، ابراز داشت: روز قدس نیز همین مردم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این مراسم را یادآور خواهند شد.

 


وی ضمن بیان اینکه قدس محور یکپارچگی امت‌های اسلامی است، تصریح کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در متحدسازی جهان اسلام و جبهه مقاومت بر عهده داشت که این مهم می‌طلبد تا با زنده نگه‌داشتن قدس، یاد سردار سلیمانی را گرامی بداریم.

 

امام جمعه شیروان اظهار داشت:: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به خسارت دیدگان کرونا و حمایت از اقشار کم‌درآمد، می‌بایست این مهم مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد و دلجویی از این افراد در دستور کار واقع شود.

 


حجت الاسلام تکمیلی بیان داشت: هر ساله حضور پرشور و شعور مردم مومن؛ بصیر و انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین همزمان با همه مردم ایران اسلامی پیامی آشکار به دولت های استکباری حامی رژیم صهیونیستی به ویژه ایالات متحده آمریکا داشت که ملت ایران هرگز از پیگیری آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر خود در حمایت از ملت های مظلوم و ستمدیده کوتاه نخواهد آمد.

 


وی بیان داشت: امروز به فضل الهی جبهه مقاومت قوی تر از گذشته در برابر زیاده خواهی های رژیم غاصب صهیونیستی و کسانیکه به دنبال دست اندازی حضور نامشروع و ناامن کردن منطقه هستند خواهد ایستاد و اجازه عملی شدن نسخه خیانت بار معامله قرن را نخواهند داد.

کد خبر 931065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha