سخنان مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس از مساجد منتخب استان اردبیل پخش خواهد شد

سقاء گفت: سخنان مقام معظم رهبری در گرامیداشت روز جهانی قدس به همت فعالان کانون ها از مساجد منتخب استان اردبیل پخش خواهد شد تا عموم مردم از سخنان حکیمانه و عالمانه معظم له بهره مند شوند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سخنان مقام معظم رهبری در گرامیداشت روز جهانی قدس به همت فعالان کانون ها از مساجد منتخب استان اردبیل پخش خواهد شد تا عموم مردم از سخنان حکیمانه و عالمانه معظم له بهره مند شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالیت در فضای مجازی از جمله پخش سخنرانی مقام معظم رهبری از طریق کانال های فعالان مساجد به صورت زنده، پرسش و پاسخ در حول محور آزادی قدس و بیان دیدگاه های صاحب نظران در این خصوص و پخش تصاویر موضوعی با محوریت فلسطین و آزادی قدس شریف خواهد بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: برگزاری محفل های تلاوت قرآن کریم به نیت شهدای آرمان فلسطین و پخش سرودهای انقلابی با موضوع فلسطین و قدس از دیگر برنامه های اجرایی در مساجد استان اردبیل خواهد بود.

 

سقاء افزود: مسابقه پیامکی «روشنای قدس» و مسابقه تزئین سفره افطاری و نقاشی با موضوع روز قدس نیز از دیگر برنامه های تفریحی در فضای مجازی برای کودکان، نوجوانان و جوانان است.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد تاکنون ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان را در راستای طرح ملی «راهکار» ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان انجام داده اند و برنامه های روز قدس نیز با محوریت این رزمایش صورت خواهد گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: فضاسازی مسجد و محله و نصب پلاکاردها و بنرهایی با مضامین فلسطین، آزادی قدس شریف و محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی از دیگر فعالیت های فرهنگی به همت فعالان کانون های مساجد به مناسبت گرامیداشت روز قدس خواهد بود.

 

سقاء اذعان داشت: در این ایام بیماری کرونا مساجد به عنوان پایگاهی برای تظلم خواهی ملت مظلوم فلسطین خواهد بود و همچون سال های قبل فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به گوش خواهد رسید.

 

این مقام مسئول اعلام کرد: نوجوانان و جوانان مسجدی با الگوگیری از راه شهیدان به ویژه شهید سردار سپبهد قاسم سلیمانی با ایثار و فدای جان های خود از آرمان های انقلابی فلسطین دفاع خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: برنامه های فرهنگی، دینی، قرآنی و هنری به مناسبت روز قدس به صورت مجازی و با قوت هر ساله به همت کانون های مساجد برگزار خواهد شد تا این آرمان خواهی ماندگار و تدبیر داهیانه امام خمینی (ره) فراموش نشود.

کد خبر 931100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha