بازتاب بیانات مقام معظم رهبری به ‌مناسبت روز جهانی قدس در بمبئی

​وابستگی فرهنگی و خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز قدس را به سه زبان هندی، انگلیسی و اردو در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با توجه به بیانات ارزشمند و  بسیار مهم و با اهمیت مقام معظم رهبری(مدظه العالی) در روز جهانی قدس، وابستگی فرهنگی و خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی علاوه بر انتشار آنلاین سخنرانی ایشان در صفحه فیسبوک؛ به بارگذاری متن سخنرانی معظم له به سه زبان هندی، انگلیسی و اردو در شبکه‌های اطلاع‌رسانی همچون واتس آپ اقدام کرد.

خانه فرهنگ کشورمان در بمبئی، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به گروه‌های مختلف جهت ملاحظه اندیشمندان، متفکرین و آحاد مختلف قشرهای گوناگون جامعه هند ارسال کرد.

علاوه بر آن، متن سخنان ایشان در تارنمای خانه فرهنگ کشورمان در بمبئی جهت ملاحظه کاربران و مخاطبان نمایندگی فرهنگی انتشار یافت.

افزون بر آن با توجه به اهمیت موضوع متن سخنان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و در دسترس قرار گرفتن متن بیانات به افراد شاخص و اندیشمندان اسلامی به صورت شخصی و فرد به فرد جهت ملاحظه از طریق پست الکترونیکی ارسال شد.

کد خبر 932760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha