افزایش ۳۰ درصدی تردد جاده ای استان بوشهر در تعطیلات آخر هفته گذشته

سرهنگ پاپری گفت: در تعطیلات سه روزه پایانی هفته گذشته ترددهای جاده‌های بین شهری در استان بوشهر نسبت به هفته قبل از آن ۳۰ درصد افزایش داشته است.

«سرهنگ جابر پاپری» روز شنبه (17 خرداد) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با اشاره به افزایش تردد جاده ای در استان بوشهردر تعطیلات آخر هفته اظهار داشت: محور خروجی و ورودی دالکی به کنارتخته و بالعکس در عصر روزهای سه‌شنبه و جمعه از شلوغ ‌ترین راه‌های این استان بوده است.

 

رئیس پلیس راه استان بوشهر ادامه داد: شمار ترددها در جاده‌های بین شهری این استان در تعطیلات سه روزه پایانی هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن ۳۰ درصد افزایش داشته است.

 

سرهنگ پاپری  به کاهش تصادفات جاده ای اشاره کرد و افزود: خوشبختانه آمار تصادف‌های منجر به فوت و جرحی در این مدت نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.

 

وی از راه‌های  خورموج به کنگان، امام حسن به دیلم و برازجان به بوشهر به عنوان محورهایی با بیشترین تصادفات واژگونی در این استان نام برد و اظهار داشت: از رانندگان محترم درخواست می شود با استفاده از کمربند ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز در راستای کاهش تصادفات جاده ای تلاش کنند.

 

رئیس پلیس راه استان بوشهر به شیب صعودی ابتلا به بیماری کرونا اشاره کرد و خواستار شد: مردم استان بوشهر با رعایت بهداشت فردی و عمومی و همچنین خودداری از تردد های غیرضروری در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری و قطع زنجیره انقال آن اقدام کنند.

 

کد خبر 935959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha