جهش تولید نیازمند رفع موانع تولید است

حجت‌الاسلام محمدی لائینی احصاء و بررسی موانع تولید از الزاماتی دانست و گفت: رفع موانع تولید، نیروی محرکه خوبی برای چرخه تولید است با این توضیح که اگر موانع تولید حل شود چرخ تولید هم به‌خودی‌خود به حرکت درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین « محمدباقر محمدی لائینی» امروز (22 خرداد) در جلسه جهش تولید به انتخاب شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب چندین سال متوالی شعار سال را با موضوع اقتصاد مطرح می‌کنند؛ یعنی اقتصاد و معیشت مردم مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران افزود: با توجه به شعار حکیمانه و جدی از سوی رهبری، مسئولان استانی و شهرستانی عملیاتی شدن شعار سال را جدی بگیرند.

 

وی گفت: همه‌ی سازمان‌های دولتی و غیردولتی، تولیدکنندگان و اصناف باید در مسیر تحقق شعار سال یعنی جهش تولید حرکت کنند، توفیق در این راه با همکاری و همراهی همه‌ی اقشار میسر می‌شود.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی یادآور شد: امسال هم در رزمایش مؤمنانه بیش از 300 هزار سبد کالا در بین مردم توزیع و 324 هزار میلیارد تومان نیز مساعدت صورت گرفت.

 

وی گفت: همه دستگاه‌ها بازوی اجرایی این هدف با مسئولیت استاندار مازندران باشند.

 

به گفته حجت‌الاسلام محمدی لائینی احصاء و بررسی موانع تولید از الزاماتی است که رفع آن نیروی محرکه خوبی برای چرخه تولید است با این توضیح که اگر موانع تولید حل شود چرخ تولید هم به‌خودی‌خود به حرکت درمی‌آید.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران اظهار کرد: تأمین تسهیلات و بانک‌ها از مشکلات پیش روی تولیدات هستند که باید با راهکارهای علمی بر این مشکلات فائق آییم.

 

وی افزود: باید کاری کنیم تا موافقت‌نامه‌ها سریع‌تر انجام و پنجره واحد در استان عملیاتی شود و بر اساس اسناد بالادستی و رسیدن به چشم‌انداز 1404 باشد.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی کشاورزی، صنعت و گردشگری را سه محور توسعه استان برشمرد کرد و خاطرنشان شد: بهره‌گیری از این سه حوزه در توسعه و رشد استان مؤثر است.

 

وی اذعان کرد: جلسه «جهش تولید» هر دو هفته یک‌بار در استان تشکیل می‌شود و مسئولان استان موظف به حضور در این جلسه هستند.

کد خبر 937997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha