افزایش نظارت بر بازار لوازم خانگی در قزوین

محمدی گراوند از افزایش گشت های مشترک به منظور کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار لوازم خانگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل  تعزیرات حکومتی استان قزوین، «هوشنگ محمدی گراوند» بیان کرد: با توجه به تغییر و نوسانات شدید قیمت لوازم خانگی و به منظور تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، ضرورت حفظ ثبات و آرامش بازار و همچنین حفظ حقوق مصرف کنندگان، براساس بخشنامه رئیس محترم سازمان، ادارات استانی مکلف هستند برای کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار لوازم خانگی، نسبت به افزایش گشت های مشترک اقدام کنند.

 

مدیر کل  تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: با افزایش گشت ها باید با افراد سودجو و یا متخلفانی که خارج از عرف و نرخ اعلامی اقدام به گرانفروشی، قاچاق و احتکار می کنند، برخورد قانونی به عمل آید.

 

وی افزود: براساس این بخشنامه، ادارات کل استانی مکلف شدند که پرونده‌های متشکله در این خصوص را با رعایت اصول دادرسی عادلانه و به ‌صورت خارج از نوبت و با جدیت و قاطعیت لازم رسیدگی کرده و گزارش اقدامات را منعکس کنند.

 

محمدی گراوند خاطر نشان کرد: این اداره کل در کنار دستگاه های نظارتی  بر امور قاچاق کالا و در بخش مبارزه با قاچاق محصولات خانگی، با برگزاری گشت های مشترک سیار در ساعات اداری و غیر اداری در سطح استان در خصوص گرانفروشی، اخفاء و امتناع از عرضه و احتکار، با قاطعیت اقدام می کند.

 

کد خبر 941149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha