فضای مجازی ظرفیتی عظیم برای نهادینه سازی ارزش ها است

عزیزی، به ظرفیت فضای مجازی برای بهره مندی در عرصه تبلیغ اشاره کرد و گفت: فضای مجازی ظرفیتی برای نهادینه سازی ارز ش ها است.

«سمیه عزیزی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی برای تقویت ارزش ها، نهادنه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت بنیه دینی و اعتقادی نسل جوان است.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: امروزه به علت شیوع ویروس کرونا باید از فرصت فضای مجازی در تبیین و ترویج ارزش های دینی به ویژه بین نسل جوان بهره مند شد.

 

وی اظهار داشت: با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی در فضای مجازی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و جلوی دسیسه های فرهنگی دشمن گرفته شود.

 

عزیزی یادآور شد: خواهران مبلغ حوزه علمیه همواره در فضای مجازی با راه اندازی کانال ها و گروه هایی بین مخاطبان در حال انجام فعالیت های تبلیغی در زمینه نهادینه سازی ارزش های دینی و معنوی، تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی، بیان احکام، پاسخگویی به سؤالات و شبهات و دیگر موارد تبلیغی در حال فعالیت هستند.

 

وی با بیان اینکه بیان سیره و سنت ائمه معصومین(ع) فرصتی برای هدایت به سمت خوبی ها و تقویت معنویت و اخلاق در جامعه است، گفت: بصیرت افزایی و اگاه سازی نسل امروز برای حفظ کرامت انسانی افراد ضروری است.  

کد خبر 942157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha